Variant Engelsk, eller variant "snik i kø fordi det er bare 3 dager til avgang"? Uansett, etter noen få minutter fikk jeg valget om å bli ringt opp, og ble ringt opp innen 10 minutter. Dama på andre enden var kjempetrivelig og flink på jobben sin. Fikk endret både utreise og innreise til gode tidspunkt og holdte styr på begge bestillinger samtidig (voksne og ungdommer som reiser på forskjellige klasser). Synd det ikke kom en melding om å evaluere samtalen, da hadde jeg gitt topp score.
Og det er en VELFORTJENT ferie, takk for den gode jobben du gjør @ccurrahee du har nok reddet mange liv og fortsett med dette. Selv om du skal tømme tralla ikveld, der et par neuroner eller synaps tar knekken, så ønskes du velkommen tilbake helskinnet og godt restituert
Jaha…..fredag ja. Eldstemann påvist korona, minstemann slapp i fisken….. Hva tror du ? Har heldigvis bobler på kjøl…. Ha en fin fredag
God fredags morgen fra en døgnforvirret småbarnspappa i Lillestrøm. Arvingen har vært i hus over en uke nå, kaffekoppen er full. Neste på listen er å kontakte SAS for å legge til en ekstra på samtlige bookinger, tidlig skal en krøkes.
God fredag! Her nede i sør fortsetter det fine været. Og det har blitt et par måltider med biff allerede.
God kveld fra SK380, nesten alle seter er opptatt og det er første gang etter 10 flyturer at soft block ikke hjelper. Men med to finne damer ved siden er dette overkommelig . Jeg fikk meg også en god latter ved priority boarding. Da var det en mann med EBG tag på ryggsekken foran meg. Han fikk rødt lys og damen bak skranken ropte lett irritert "only priority boarding" . God kveld og god helg til alle!