Med dette tipset ble det først First tur på meg gitt. Fikk endret utreise til FRA-MEX i O class, med en liten I class connection fra MEX til IAH påfølgende dag. Gleder meg som om det skulle vært julekveld
Jeg og en kompis har fått satt av fleksibel ferie i midten av august for å egentlig ta den F-ruta vi finner på kort varsel. Vi har allerede testet LX og NH, så nå er det fort LH eller TG som gjelder. Noen tanker om hvor kjapp på ballen man må være når det slippes? Regner med det er LH som er mest tilgjengelig på et par dagers varsel. Europa har jo som regel ferie i august, noen ideer om hvordan det påvirker tilgjengeligheten?
Korrekt - ungen skal sitte på fanget vårt, men når jeg tittet på en reise i C og endret fra 2 til 3 så forsvant én rute i C. Kanskje det bare var tilfeldig?
Nei, The Residence er en klasse over F. Skiller seg fra feks SQ Suites som er F på A380. Mulig du kan oppgradere..
Ja ser ut som man bare må booke F der, så får man tilbud om å oppgradere ved tilgjengelighet. Da til en ganske heftig pris
Ja, men mener det er kun fra enkelte byer i Europa (f.eks. LHR og AMS) og til Abu Dhabi. Det er egne poengpriser, CT kan ikke brukes.
Er det noen som vet om en oppdatert oversikt over F flights som kan bookes med eurobonus? (tilsvarende første post her, men oppdatert) Og er hvilken søkemotor er best på å finne F flights USA->Japan?
Mellom USA og Japan er det vel berre ANA som er tilgjengeleg. Eg har sjølv HND-ORD i januar. Eg meinar å ha sett folk plukke opp billettar til andre flyplassar i USA og, men eg vil ikkje vere for bastant. Sjekk bookingtråden. https://insideflyer.no/forums/threads/dine-vellykkede-bookinger-av-ct-eller-vanlig-poengreise.9284/
JFK, SFO og LAX til HND er også mulig med ANA. Hadde LAX som ble kansellert under covid. Har JFK-HND-ORD i januar.
Søkemotor: Awardfares en abonnementstjeneste, men lar deg sette opp varsler. Anbefales. Uansett må man ringe inn, da man ikke kan booke F-flights online.
Hva er beste tidspunkt (antall dager før avreise) for å finne 2 x ANA F til HND? Er det 355 dager før avreise eller slippes ANA F på et annet tidspunkt?