Jeg også, 2 pax i F på NH 204 midt i juli. Vedr billettering, det er bare snakk om å få tilsendt "Electronic Ticket Itinerary and Receipt" per pax som inneholder ticket number, korrekt? I såfall skulle alt være i boks her.
Nå er det flere dager i juli/august med både tre og fire billetter FRA-HND/HND-FRA. CT-telefonen fant samme tilgjengelighet som vises hos United og Air Canada.
Takk for info! Nå skal det bookes… Har en tur til Tokyo tidlig i april (med 5 dagers opphold), så den må nok utgå og erstattes med en svingom i loungen på flyplassen før direkte retur.
Thai med ny first class i følge OMAAT: https://onemileatatime.com/news/thai-airways-new-777/ Denne skal starte opp 27 april og det er fler avganger med TG911 på awardfares. Noen som har prøvd seg? EDIT: Finner også TG910 på tilfeldige datoer i mai.
Mhh, skal til BKK i januar 2023, hadde vært kult dersom det er mulig å bytte ut nåværende rute med Turkish C til TG F
Det ser jo rett og slett utrolig bra ut! Liker godt argumentasjonen at de trenger å opprettholde F så kongen skal kunne fly. I Norge er kongen fornøyd med SAS Plus Er jo faktisk 3 rojale familier i Skandinavia så SAS bør sporensstreks kjenne sin besøkelsestid og hoste opp noen F-seter på alle fly!
haha Den dagen de innfører blokkert midtsete i Plus så skal jeg vurdere å kalle det business, men aldri før den dagen!
MEN, siden flyene egentlig er til for kongen, så må man også være forberedt på equipment change hvis han skal ut å fly et annet sted enn der rutene går…
Lurer på om jeg ikke har lest at han sitter på 1A også, så da er det vel bare spørsmål om hvem de kan eller skal skubbe vekk.. Med mindre han er såpass smart at han velger sete etter solforhold eller utsiktsønske på reisen
Märtha Louise og to i englegjengen skubbet meg vekk fra 1D en gang ….. kommer til å huske det til de putter meg i ovnen … Det var en flyvertinne som fortalte meg at han alltid satt i 1F… Jeg har ikke sett det selv
1A i denne beskrivelsen: https://insideflyer.no/forums/threads/opplever-dere-noen-diamant-service.3591/page-31#post-112782
For meg ser det ut som Thai har forsvunnet helt fra SAS systemet.. Finner mye ledige fligths på Awardfares, men ingen er tilgjengelige for EB.