Familie på 4 delt i 4 av SAS

Tråd i 'Reisebrev' startet av KristofferVk, 17. juli 2019.

  1. KristofferVk

    KristofferVk Nytt Medlem

    Innlegg:
    1
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Min tante skulle fly ned til Malaga med SAS for 1 1/2 uke siden. Hun hadde på forhånd reservert seter siden hun var gull medlem og alt så ut til og gå helt fint. Men plutselig var den raden hun hadde reservert blitt til plus så SAS tok av seg jobben og flytte de. Det ente opp med at alle 4 satt hver for seg på den 4 timer lange turen. Til og med sønnen på 1 og 1/2 år mente SAS skulle sitte på plassen sin. Datter på 10 år ble sittende alene hele turen og de fant ingen løsning. Alle 4 i familien ble satt forskjellige steder.

    Nå har tiden kommer for retur reisen og den er om litt under 24 timer. Det samme har skjedd igjen og de vet ikke hva de skal gjøre. Support sier de ikke klarer og løse dette. For meg virker dette helt absurd. Har opplevd det samme selv flere ganger. Noen som har noen som helst ide om hva som kan gjøres her. Finnes det noe som helst bedre sted og ta kontakt?
     
  2. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    Eg har opplevd å bli delt, men eg har ikkje opplevd at crewet ikkje har løst dette ombord. Er det ulike bookinger?
    Edit: Dette er grunnen til å ikkje booke dei fyrste radene etter plus
     
  3. Kaare_Lars

    Kaare_Lars Medlem

    Innlegg:
    165
    Likes mottatt:
    596
    Bonuspoeng:
    93
    Huff. Dette er jo helt forferdelig for Tanten din og de andre. Jeg ville møtt opp tidlig på flyplassen og krevd et møte med lokal sjef og fått ordnet dette.
     
  4. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,112
    Likes mottatt:
    114,461
    Bonuspoeng:
    350
    Derfor: aldri bestill på de to første radene etter plus.
    Men, når det først har skjedd, noen ganger får de ordna det i gate. Vær tidlig ute der, men klarer ikke gate å fikse pleier da virkelig purser å ordne opp om sånt skjer.
     

Del denne siden