Min tante skulle fly ned til Malaga med SAS for 1 1/2 uke siden. Hun hadde på forhånd reservert seter siden hun var gull medlem og alt så ut til og gå helt fint. Men plutselig var den raden hun hadde reservert blitt til plus så SAS tok av seg jobben og flytte de. Det ente opp med at alle 4 satt hver for seg på den 4 timer lange turen. Til og med sønnen på 1 og 1/2 år mente SAS skulle sitte på plassen sin. Datter på 10 år ble sittende alene hele turen og de fant ingen løsning. Alle 4 i familien ble satt forskjellige steder. Nå har tiden kommer for retur reisen og den er om litt under 24 timer. Det samme har skjedd igjen og de vet ikke hva de skal gjøre. Support sier de ikke klarer og løse dette. For meg virker dette helt absurd. Har opplevd det samme selv flere ganger. Noen som har noen som helst ide om hva som kan gjøres her. Finnes det noe som helst bedre sted og ta kontakt?
Eg har opplevd å bli delt, men eg har ikkje opplevd at crewet ikkje har løst dette ombord. Er det ulike bookinger? Edit: Dette er grunnen til å ikkje booke dei fyrste radene etter plus
Huff. Dette er jo helt forferdelig for Tanten din og de andre. Jeg ville møtt opp tidlig på flyplassen og krevd et møte med lokal sjef og fått ordnet dette.
Derfor: aldri bestill på de to første radene etter plus. Men, når det først har skjedd, noen ganger får de ordna det i gate. Vær tidlig ute der, men klarer ikke gate å fikse pleier da virkelig purser å ordne opp om sånt skjer.