Varierende oppmerksomhet fra crew idag (alle svenske +/- 50) Damen på min side er OK, damen på sønnen min sin side er veldig bra (og fikser noe annet når han ikke vil ha laks på smørbrødet) mens «sjefen» som serverte meg dessert bare slang litt ost på en tallerken og gikk videre. Ikke noe forsøk på presentasjon eller noe. Fikk heller ikke spørsmål om jeg ville ha noe mer, selv om sidemann i 1A fikk både ost, terte _og_ is .. Men, totalt sett fornøyd
Det ble tap 124-110. Ca. halve hallen tømte seg da det gjensto noen minutter og det ble tatt timeout.. Folk er på kamp for show, ikke idrett (men det visste vi jo)
Håper kampen var like fantastisk se i Chicago som her hjemme Fantastisk seier for United! Nå er vi med i kampen om ligagullet. Brighton kan gjerne følge opp med seier over Pool, da øker den trygge avstanden til CL plass
Etter to dårlige kamper (ift resultat) måtte vi ut å gå litt .. Og sønnen skulle kjøpe seg Warriors-drakt. Var først innom Nike Store, men de hadde ikke. Fikk tips om en butikk i kjøpesenteret Water Tower og der hadde de et kjempeutvalg. En stk drakt kjøpt! Lunsj ble innkjøpt på Shake Shack og inntatt på hotellrommet.
Etter lunsj ville reisefølget «slappe av» på hotellrommet, så far tok en runde i byen på egenhånd. Deilig sol nesten hele turen
Kan anbefale Pittsfield Café til frokost. Åpnet kl. 07 og den første halvtimen var vi de eneste gjestene.