Pittsfield så bra ut, kan også anbefale Eggy´s Diner i området hvis du trenger skikkelig sikringskost. Se opp for høyt blodtrykk!
Kult! Var sjølv Chicago Bulls fan i mine yngre dagar når eg var på alder med sønnen din. Korleis var stemning på ein slik kamp?
For Chicago Bulls fansen der ute, kan kanskje huset til Michael Jordan være av interesse? Han har prøvd å selge det i 10 år, så man kan kanskje få litt rabatt. https://www.fancypantshomes.com/celebrity-homes/michael-jordan-house-in-highland-park-il/
En liten vei å gå, men ved C18 ligger United Polaris Lounge (må ikke forveksles med United Club ved C16)
For de som er usikre på om Polaris er verdt turen ift. SAS-loungen er svaret et klingende JA. SAS-loungen her er omtrent som SAS-loungen på OSL. Og veldig liten. Og de har presset inn så mye møbler som overhodet mulig.
Nei, det gjør det ikke. Du må gjennom tunnelen fra C til B (på terminal 1), ut av terminal 1 og ta toget 4 stopp til terminal 5. Sikkerhetssjekk og du er inne. Tror vi brukte ca. 30 min fra lounge til lounge.