Dagens program så langt: IndyCar fra Long Beach. Sønnen min er ikke så interessert så jeg gadd ikke spandere 2000,- på billetter. Så vi sto på utsiden men fikk likevel sett en del. Minstemann (som er hjemme) er veldig interessert i Titanic. Og det nærmeste en kommer er Queen Mary. Dermed ble det en stopp for noen bilder. På Long Beach var det også flere fete biler. Long Beach Skyline
Mandag og «fridag» Eneste dagen uten en plan .. Så det ble Venice Beach, Hollywood Boulevard, Griffith Observatory og kjøring til Best Western Valencia for Six Flags Magic Mountain imorgen. Litt skyet på morgenen men det ble en veldig bra dag fra 10-tiden. I Venice Beach tok vi først en spasertur rundt Venice Canals. Så leide vi sykler fra Metro Bike Share. $1,75 pr. 30 min. pr. sykkel. Mye billigere enn de normale utleierne som tok $19-20 pr. time pr. sykkel .. Fungerte litt som bysykler med stativer flere steder i byen. Vi syklet til Santa Monica Pier og tilbake. Så ville sønnen spille litt basket så da kjøpte vi en baskeball for $20 og spilte en 30-45 min. Premien til taperen ble en Churros. Neste stopp ble Hollywood Boulevard og kikke på stjernene. Også her ville sønnen bruke litt penger og fikk satt opp sitt eget navn på en stjerne. Jeg fryktet at det var kjempedyrt men $15 syns jeg var innenfor. Han ble iallfall veldig fornøyd På vei til hotellet i Valencia stoppet vi ved Griffith Observatory. Det var stengt så det ble bare noen bilder fra utsiden og utsikten. Om litt avslutter vi dagen med et bad i hotellbassenget
Og jammen møtte vi ikke en kjendis (igjen..)! Da vi satt og spiste frokost/lunsj på Venice Beach som Casey Neistat joggende forbi PS: ser ikke ut som han er så aktiv på diverse kanaler lengre så har ikke funnet noen innlegg fra han de siste dagene.
Tirsdag og Six Flags Magic Mountain! Tekst kommer. Må bare sove litt først. Så derfor kun noen bilder
Casey skal faktisk ha for å ha lagt litt innsats i å bli YouTubekjendis. Han la vel ut daglige videoer i 2? år? Og det var faktisk videoer med innhold og bra redigering!
Første videoen var vel nærmere 12 år siden. Første daglige vlogs for 7 år siden. Absolutt mye bra fra den kanten . https://en.wikipedia.org/wiki/Casey_Neistat
Onsdag ble transportdag i retning SF. Frokost på A cafe og pit-stop på veien for å se Liverpool-Benfica. Innsjekk på Travelodge og middag på et lokalt cookhouse. Også en spasertur på Fishermans Wharf til slutt.
Da bærer det hjemover og vi er godt plassert i United Polaris loungen på SFO Idag har vi rukket å se Liverpool knuse City i FA-cupen. Deilig! Så ble det en liten tur langs Highway 1 før vi snudde nord igjen mot SFO. Innlevering av leiebilen gikk super-smooth. Rett inn i parkeringshuset og 3 min. senere var vi på vei mot toget til terminalen. Innsjekk åpnet 3,5 timer før avgang. Tipper ca. 50 i «vanlig» kø, ingen i Biz. Innsjekk gikk kjapt og det samme gjorde sikkerhetskontrollen. FT gjorde vel at vi kom forbi de 20 andre som sto i kø I Polaris var det relativt fullt da vi kom og ca. 25 min. venting for Dining Room. Mens vi satt der gikk det flere ut enn det kom inn så nå er det ca 1/4-dels fullt her.
Meny fra Dining Room Noen bilder fra loungen. Det var veldig fullt da vi kom (ca. kl. 13:20) men nesten tom da vi dro (ca. kl. 15:30).