Har forsøkt å søke rundt på forumet, men finner ikke noe konkret om akkurat denne problemstillingen:
Når jeg flyr med SK blir FT automatisk integrert i BP ved check-in som følge av EBG, og det er som kjent bare å scanne mobilen i slusa.
Jeg har imidlertid inntrykk av at det ikke er noen automatikk i dette når man flyr med andre selskaper i *A?
Selv om man vitterlig har denne fordelen som *G.
Jeg reiser på ferie i morgen (med SN) og har sjekket inn, men ser ingenting på BP som tilsier at jeg har FT.
Når jeg flyr SK så står det «FastTrack available at OSL».
Vil nødig havne i en situasjon hvor jeg blir avvist i slusa og må diskutere med vaktene og flashe det fysiske EBG-kortet osv. (Det er kleint nok at det er kjøpegull)
Dog er det enda verre å ende opp en halvtimes lang kø med (andres) skrikende unger i 30 plussgrader!
Så til dere som kan dette - hva er prosedyren i praksis for å benytte seg av «GoldTrack» som *G?
(Uten å bli sendt fra skranke til skranke og/eller måtte diskutere med diverse vakter)
Jeg er for the record klar over at *A benytter den universelle FT’en, som ligger til høyre for DY og SK sine FT.
Last edited: 18. juli 2018