Fastpris på Park Inn Meriton Tallinn (65 euro)

Tråd i 'Reisedeals' startet av Satyv, 10. sept 2018.

  1. Satyv

    Satyv Senior Medlem

    Innlegg:
    524
    Likes mottatt:
    1,273
    Bonuspoeng:
    93
    Hvis noen ønsker å bo på dette hotellet: https://www.parkinnhotell.no/hotell-meriton-tallinn så har jeg gjort en avtale med de på 65,- euro for superior singlerom inkludert frokost og tilgang til spa/basseng. Du tjener selvfølgelig statuspoeng og netter hos Radisson.

    Avtalen jeg har gjort gjelder i første omgang frem til mai neste år. Prisen er fast 7 dager i uka og kan bestilles på kort varsel. Noen dager er prisen veldig bra, andre dager ikke fullt så bra. Så sjekk «markedspris» først.

    Send meg en melding hvis noen vil benytte seg av dette, så tar vi detaljene derfra. (Jeg må vite navnet ditt, fordi jeg må sende en mail til salgssjefen for å få booket) :)
     
    Last edited: 10. sept 2018
    animals, snartur, Logiflyer and 22 others like this.
  2. Satyv

    Satyv Senior Medlem

    Innlegg:
    524
    Likes mottatt:
    1,273
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg hadde min første (av mange i tiden fremover) overnatting her i natt. Jeg er gullmedlem hos Radisson og ble oppgradert til en flott 2 roms suite med gratis (alkoholfri) minibar. Frokosten var meget bra. Skal sjekke ut bassenget nå. ;)
     
  3. Satyv

    Satyv Senior Medlem

    Innlegg:
    524
    Likes mottatt:
    1,273
    Bonuspoeng:
    93
    Tilbake igjen på rommet etter en liten badetur. Bassengområdet og treningssenteret er fysisk endel av hotellet, men virker som det er frittstående, så det er endel brukere som betaler seg inn. Inngang til dette er uansett inkludert i romprisen.

    Det er et veldig bra bassengområde med 2 forskjellige boblebad (32 og 36 grader), 2 forskjellige basseng (28 og 32 grader) og mange forskjellige badstuer og noen varmesenger i stein.

    Treningsstudioet er også veldig, veldig bra. Massevis av apparater, tredemøller og stepmaskiner, men også mye manualer og frivekter. Alt ser enten nesten nytt ut eller bra vedlikeholdt.

    Totalt sett så er jeg så langt veldig fornøyd med hotellet og fasilitetene så det er vel verdt 65 euro. Tallinn har blitt en forholdsvis dyr by de siste årene. Jeg spiste en pizza og tok en øl på en Italiensk restaurant på torget i gamlebyen. (De dyreste plassene ligger selvfølgelig der) Calzone kostet 18,5 euro og 0,5 øl kostet 7,90. Det finnes heldigvis billigere steder. Dietten her er bare på 660,- så etter fratrekk på 20% for frokost er det ikke mer enn det må være igjen. ;)
     
  4. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,683
    Likes mottatt:
    32,551
    Bonuspoeng:
    293
    Dæven, 80 kroner for en halvliter... Det er MYE til østeuropa å være.
     
    Radio liker dette
  5. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,757
    Likes mottatt:
    8,426
    Bonuspoeng:
    183
    Estland er da "Norden" ;)
    Eller det er noe de bare ønsker
     

    Attached Files:

    RoadKing and Xflipper like this.
  6. Satyv

    Satyv Senior Medlem

    Innlegg:
    524
    Likes mottatt:
    1,273
    Bonuspoeng:
    93
    Ja, det er helt vilt. Men dette er ikke standarden her altså, det er enn så lenge det dyreste jeg har sett. Det ligger gjerne på fra 4 til 6 euro litt vekk fra torget. Uansett så er jo det mye dyrere enn f.eks Polen.
     
    RoadKing and Avixlo like this.

Del denne siden