Hei! Får feilmelding når jeg prøver å logge inn med FB på mobilen... Bare jeg som ikke er teknisk nok eller noen andre sin "feil"?
Får samme problem selv. Ente opp med å trykke glemt passord og bruke epost/passord for login istedenfor å vente på det skulle bli fikset
Ikke vet jeg helt hva generelt påloggingsproblem på FB har med "Velkommen nye medlemmer"-siden på IF å gjøre. Men det er mulig å prøve m.facebook.com for å se om problemet løser seg.
OK, jeg er ikke på ansiktsboka. Men wtf folkens. Vi er flyfolk. Ikke en helt generell og vilkårlig hjelpeside? #alleskalfå
Bare slik at ikke noen misforstår, FB login er et et alternativ man kan bruke, på samme måtte kunne IF satt opp Google login, Twitter login n etc. som et tilbud for autentisering fremfor vanlig brukernavn/passord. Feilmeldingen her tyder på at Facebook appen som er satt opp for å kunne tilby innloggingen er satt i utviklermodus. Dette har nok sammenheng med «opprydning» FB gjorde nå 30. april (mange kaller det en massakre;-) ). Og igjen for å unngå misforståelser, en FB app har ingenting med mobilapp eller IF å gjøre, er enkelt forklart noe man setter opp som en kobling mellom et system/webside og FB for å bruke deres funksjoner f.eks for innlogging. Jeg har akkurat vært i San Jose på FB sin utviklerkonferanse og jobber mye med FB, på godt og vondt...
Jeg vurderte å sette opp en tråd om hvilken bil jeg skulle kjøpe meg. Men siden bilen jeg gikk for, var en som ikke kunne fly, så droppa jeg å poste det på forumet her