Feil eller merksnodigheter på SAS' web sider / mobile app

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av RoadKing, 22. jan 2016.

Tags:
  1. RoadKing

    RoadKing Senior Medlem

    Innlegg:
    2,701
    Likes mottatt:
    2,026
    Bonuspoeng:
    113
    Vi opplever alle ting & tang innimellom, og det er vel ikke helt klart hvor man kan rapportere det, så jeg tenkte at det kunne jo være en tanke å lage en slik tråd. Kanskje noen i SAS IT kikker hit og finner det hjelpsomt.
     
    TWo liker dette
  2. RoadKing

    RoadKing Senior Medlem

    Innlegg:
    2,701
    Likes mottatt:
    2,026
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg var inne og kikket på bestillingene mine i dag, og da så jeg noe jeg ikke har sett før:

    DD MMM 2016 Oslo, Alle flyplasser OSL - Dublin, Dublin DUB
    Bestillings referanse: xxxxxx Ordinær billett for poeng, Internett
    Se
    Endre
    Avbestille

    Billetten er ærlig kjøpt og betalt, med cash (ok, AmEx da). Som alle andre bookinger jeg har der (10 totalt), og på alle (med ett unntak) så står denne frasen: "Ordinær billett for poeng".

    Hvis meningen er å indikere at man får poeng for reisen, burde det heller stå "Ordinær billett som gir poeng".
     
    braathens safe liker dette
  3. RoadKing

    RoadKing Senior Medlem

    Innlegg:
    2,701
    Likes mottatt:
    2,026
    Bonuspoeng:
    113
    Når man er pålogget, så kan man gå inn og se på / endre sine bestillinger, tittel "
    Se / endre / avbestill bestilling"

    Velger man en bestilling her, f.eks for å se på bestilling, men bestemmer seg for bare å droppe det, så er det ikke noe valg for å gå tilbake annet enn "Gå til startsiden". Kunne tenkt meg en "tilbake" knapp her.
     
    Bjoernhb liker dette
  4. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Senior Medlem

    Innlegg:
    835
    Likes mottatt:
    504
    Bonuspoeng:
    93
    Det skjer på alle bestillinger gjort via appen.
     
  5. RoadKing

    RoadKing Senior Medlem

    Innlegg:
    2,701
    Likes mottatt:
    2,026
    Bonuspoeng:
    113
    Ikke destod mindre gir det jo feil inntrykk...
     
  6. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,824
    Likes mottatt:
    2,095
    Bonuspoeng:
    113
    Det er sant, men kommer vel av at appen er bygd opp slik at man kan delbetale med poeng "automatisk".. Uansett misvisende..
     
  7. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Senior Medlem

    Innlegg:
    835
    Likes mottatt:
    504
    Bonuspoeng:
    93
    Jepp, i appen er det kun delbetaling med poeng som er godkjent betalingsmåte.

    Slideren står dog på "0 poeng og maks penger" som standard. Likevel regnes det som en "Ordinær billett for poeng".
     
    RoadKing liker dette

Del denne siden