Feil telefonnummer i profil?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Gullars, 08. mai 2023.

1. Gullars

Gullars Veteran

Likes mottatt:
    4,986
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg fant tilfeldigvis ut i dag at telefonnummeret mitt i Eurobonus-profilen var blitt endret. Jeg sjekket eieren av nummeret opp på 1881.no, og det var en fyr fra trøndelag som fremsto seriøs nok. Her virker det altså som om SAS har rotet noe til. Tilsvarende erfaringer?

2. rimitone

rimitone Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,255
    Bonuspoeng:
    183
    Ikke helt, men fikk for et par uker siden bestilt to billetter fra min profil, poeng trukket uten at jeg hadde noe med det å gjøre.

3. Rscott

Rscott Veteran

Likes mottatt:
    4,316
    Bonuspoeng:
    113
    Vi vet overhodet ikke om det faktisk er noen som har logget på kontoene eller om det er feil i API-et til SAS igjen (mest sannsynlig det siste). Men at de ikke klarer å få på plass 2FA er ganske talentløst. Det ligger en del verdier og personopplysninger i profilene.

Olelink liker dette
  4. mrt

mrt Veteran

Likes mottatt:
    977
    Bonuspoeng:
    113
    De har fått ny login side (auth.flysas.com), så det er kanskje håp?

espenlampe liker dette
  5. RescueMe

RescueMe Kortreist bonusjeger

Likes mottatt:
    1,453
    Bonuspoeng:
    93
    Måtte inn for å sjekke selv, og oppdaget at jeg lå inne med gammel adresse. Prøvd å endre to ganger nå, begge gangene fått kode på sms for å bekrefte, og alt ser bra ut. Men ikke pokker om den oppdaterer seg.... så tydelig at de har litt rusk i maskineriet

6. Adrian E

Adrian E Turbulensjeger

Likes mottatt:
    3,890
    Bonuspoeng:
    113
    Telefonnummeret er som det skal, men jeg får beskjed om å logge inn på Mine bestillinger, når jeg allerede er logget inn.

Null reiser ligger inne, både direktebestillinger og gjennom jobbens reisebyrå.

7. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    9,530
    Bonuspoeng:
    183
    Helt enig, 2FA burde vært selvsagt for alle steder hvor kundene har verdier eller kundefordeler.

Lett omregnet har jeg SAS poeng verdt 50.000 kr + CTer. Da bør flyselskapet ha kontroll på hvem som logger inn...

Rscott liker dette

Del denne siden