Feil ved endring av f. eks seter på SAS sine sider

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Misterix, 28. des 2015.

  1. Misterix

    Misterix Senior Medlem

    Innlegg:
    837
    Likes mottatt:
    286
    Bonuspoeng:
    63
    Skulle inn å dobbelt sjekke/endre setene for en tur jeg har på onsdag men da får jeg opp en feilmelding.
    Har testet alle bookingene mine og får samme problem. Har også testet på hjemme sjefen sinn konto og får samme problem der.

    Flere enn oss som opplever dette?
     
  2. Xflipper

    Xflipper Senior Medlem

    Innlegg:
    935
    Likes mottatt:
    414
    Bonuspoeng:
    63
    Hadde problemer med og velge seter en tid tilbake, fikk hjelp av SAS chat mens jeg så på seat man. Alt ordna seg
     
  3. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Senior Medlem

    Innlegg:
    877
    Likes mottatt:
    559
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har også hatt problemer med dette de siste dagene.

    Det som har fungert for meg er å gå på SAS.no, "SE / ENDRE BESTILLING", taste inn Etternavn og Bestillingsreferanse og så vente i ca. 30-60 sekunder etter at jeg har kommet inn på bestillingen.

    Deretter klikker jeg på "Reserver sete". Da får jeg valgt seter uten feilmelding.

    Det er altså ventetiden på 30-60 sekunder som har gjort forskjellen for meg.
     
  4. Misterix

    Misterix Senior Medlem

    Innlegg:
    837
    Likes mottatt:
    286
    Bonuspoeng:
    63
    Da tester jeg det etterpå :)

    Edit: Dette fungerte! :D
     
    Last edited: 29. des 2015
  5. Norfindir

    Norfindir Senior Medlem

    Innlegg:
    557
    Likes mottatt:
    277
    Bonuspoeng:
    63
    Hehe. hadde totalt kaos på vår bonusreise til Fort Lauderdale i februar her om dagen..
    Løste det ved å gå til lufthansa.com og endre seter der.. da fungerte det plutselig på sas.no også ;)
     

Del denne siden