Feil ved endring av f. eks seter på SAS sine sider

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Misterix, 28. des 2015.

  1. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Skulle inn å dobbelt sjekke/endre setene for en tur jeg har på onsdag men da får jeg opp en feilmelding.
    Har testet alle bookingene mine og får samme problem. Har også testet på hjemme sjefen sinn konto og får samme problem der.

    Flere enn oss som opplever dette?
     
  2. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,180
    Likes mottatt:
    3,118
    Bonuspoeng:
    113
    Hadde problemer med og velge seter en tid tilbake, fikk hjelp av SAS chat mens jeg så på seat man. Alt ordna seg
     
  3. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,800
    Likes mottatt:
    1,690
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har også hatt problemer med dette de siste dagene.

    Det som har fungert for meg er å gå på SAS.no, "SE / ENDRE BESTILLING", taste inn Etternavn og Bestillingsreferanse og så vente i ca. 30-60 sekunder etter at jeg har kommet inn på bestillingen.

    Deretter klikker jeg på "Reserver sete". Da får jeg valgt seter uten feilmelding.

    Det er altså ventetiden på 30-60 sekunder som har gjort forskjellen for meg.
     
  4. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Da tester jeg det etterpå :)

    Edit: Dette fungerte! :D
     
    Last edited: 29. des 2015
  5. Norfindir

    Norfindir Senior Medlem

    Innlegg:
    585
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    Hehe. hadde totalt kaos på vår bonusreise til Fort Lauderdale i februar her om dagen..
    Løste det ved å gå til lufthansa.com og endre seter der.. da fungerte det plutselig på sas.no også ;)
     

Del denne siden