Dette skjer bare en gang, så jeg starter en tråd! Ice gir 3555kr i trumf ved bestilling. Dette er nok en tastefeil, men samtidig er det ikke oss som kunde som står ansvarlig her: Blir nok endret i løpet av kort tid, så løp og kjøp!
Er det i det heile teke nokon vits å prøve? Det er ein openbar feil som heilt sikkert vil bli korrigert lenge før bonusutbetalinga.
Bestill først til 99kr måneden, så hvis det ikke er rett, så avbestiller du etter en måned og får 355kr. Så hvis man får 3555kr så er det genialt!
Kan de som har bestilt dele med oss hva det ble til slutt ? Tror de kommer til å sjekke dette manuelt
50000 poeng i signing bonus er jo ikke helt utenkelig heller.. Jeg prøvde, for tenkte det var greit å uansett få med seg den mindre bonusen Kan portere over til neste trumf-kampanje etter 1 måned i verste fall.
De 250 Trumf-kronene er faktisk allerede overført, og de EB-poengene jeg hadde fått i dag tidlig var disse fra ICE. Det var ikke dårlig!
Oppretter dere nye numre som sies opp etter kort tid? Jeg vil tro ICE har noen tusen i utgifter per nye kunde (nytt nummer og SIM-kort, kredittsjekk, subsidiering av 2 måneder, administrasjon, utbetaling av Trumf til kunde, provisjon til Norgesgruppen osv). For meg virker det litt brutalt å påføre dem er slikt tap uten utsikter til fremtidig inntjening. Jeg har selv benyttet meg av muligheten, men da på et reelt abonnement som blir brukt. Jeg sikter ikke til noen spesielle og ikke nødvendigvis til noen i denne tråden
Det er leverandøren selv som velger hva de ønsker å tilby, og hvilke kostnader de da velger å påføre seg selv er det ikke min oppgave som kunde å vurdere.
3555kr vs 250kr er stor forskjell. De kunne vertfall gitt halvparten av 3555 for de som klarte å bestille da det pågikk.
Hvorfor det? Det er veldig generøst å gi noe som helst, spør du meg. De som bestilte bare for å få masse Trumf (som meg) burde visst at det var feilprising. De som bestilte abonnement fordi de skulle ha det, de får mer Trumf enn de egentlig skulle få.
Hvis du hadde fått de 3555kr i trumf så hadde du ikke sakt nei takk til det. Du bestilte jo det i håp om at det går igjennom ellers ville du ikke bestilt den, eller? Hvis Cathay Pacific gjorde feil med prising av first class billetter til billig penge hvorfor skal ice ikke kunne gi også noe for en feil som ble gjort av dem selv? Samme opplegg.
ICE gir jo 250 kr til meg, helt gratis. Selv om det er Trumf som har gjort feilen. (Det er nok Trumf som gir kompensasjonen også, selv om det står at den er fra ICE) Hva Cathay Pacific har med dette å gjøre, det skjønner jeg ikke.