Antar at det må komme inn under kategorien "smisking"? HEI! Jeg skriver disse linjene til deg, fordi du har vært så lojal mot SAS og dermed fortjent den høye medlemsstatusen du har i EuroBonus. Det er ingen hemmelighet at SAS har vært gjennom noen tøffe år. Det er vi langt fra alene om i flybransjen. Mange flyselskaper har til og med blitt borte de siste årene. Men gjennom hardt arbeid, forsakelser, nytenkning og framfor alt en stor gruppe lojale passasjerer, er SAS fortsatt i markedet – full av tro på framtiden. Det er faktisk ikke bare et onde å ta seg gjennom en slik tung prosess som SAS har, de siste årene. Det har tvunget oss til å snu hver stein, fått oss til å sette spørsmålstegn ved alle gamle sannheter og tvunget oss til å tenke nytt. Da vi hadde gravd oss ned til selve kjernen i virksomheten vår og søkt etter sjelen i selskapet, fant vi noen grunnleggende verdier – som lysten og gleden ved å fly, og at vi ser mennesker som setter pris på det at alt fungerer. Enkelt og selvsagt. Uansett om det er vi som jobber i SAS eller passasjerene våre, så er dette vår felles plattform. Det som skiller deg og oss, er at du kan velge hvem du vil fly med. Derfor har vi bestemt oss for at én ting er viktigere enn alt annet for SAS: Hver reise du tar med oss, skal gjøre dagen din litt bedre. Vi er i full gang med å utvikle en av våre viktigste ressurser, EuroBonus-programmet vårt, til å gi deg enda flere fordeler enn til nå. Lojalitet handler som du vet, ikke bare om økonomiske fordeler, selv om bonusreiser og oppgraderinger alltid vil være sentralt i EuroBonus. Men like viktige er alle de små serviceforbedringene og fordelene du får hos oss og våre samarbeidspartnere – produkter som vi bare kommer til å tilby de mest lojale passasjerene våre. Så hold øyne og ører åpne. Vi kommer fortsatt til å gjøre alt vi kan for å leve opp til forventningene dine på hver eneste flyreise. Fra januar oppgraderer vi dessuten innredningen på alle langdistanseflyene våre, vi åpner flere nye ruter og forbedrer tidtabellene. Og fra høsten 2015 starter leveransene av helt nye fly. Takk for tålmodigheten du har vist SAS de siste årene. Din lojalitet er det mest verdifulle vi har. Det skal vi gjøre alt for å bevise nå og i framtiden. Vennlig hilsen Rickard Gustafson CEO SAS Hadde han enda sagt han ville sende meg et Pandion kort som trøst..... eller i sympati.... eller noe.... Er det rart jeg drikker?
jeg gleder meg til å prøve de nye setene på langdistanse, har ikke prøvd de gammle så derfor aventer jeg...
Min mail inneholder ingen tekst så greit å kunne lese innholdet her. Overskriften er Takk! så regner med at noen er fornøyde. Jeg synes uansett at dette er et bra tiltak av SAS, som koster dem så lite, men som jeg setter pris på Good work SAS!
Helt greit brev, men om de hadde fortalt om én konkret ting (f.eks softblock) så kunne det blitt litt mer enn et smiskebrev. Jeg fikk forøvrig ikke brevet.
"produkter som vi bare kommer til å tilby de mest lojale passasjerene våre" Blir det da kanskje skille mellom EBG og EBD eller faller også EBG innunder dette? Er denne mailen sendt til alle eller kun til "de mest lojale" ?
Jeg fikk, og er EBG (trodde første jeg ikke fikk). Synes det var en koselig gest. Fullstendig ufortjent, men hyggelig. Elefanten fikk ikke. Han er EBS og er dritsur
Er EBG, har ikke fått mail, men får også nesten aldri mail fra SAS. Eneste jeg har fått (utenom bookingbekreftelser) var mailen som ba meg om å bestille på wideroe.no når sas.no var nede. Var ikke klar over at dette var forskjellige mailinglister.