Hei! Skal snart over dammen, og lurer på hvilke filmer SAS har i systemet sitt nå? Har det kommet noe nytt og bedre utvalg? Var i NY i mai og var meget skuffet over utvalget av filmer og serier så
Anbefaler å safe med viaplay som lar deg lagre, eller enkelt og greit kjøpe filmer på Itunes. Variabelt innhold på flights. BTW, positivt overrasket over TG som hadde flere nye filmer i slutten av september.
Kom hjem fra Miami med SAS igår, og selvom jeg ikke husker alt innholdet kan jeg ikke si annet enn at utvalget av filmer og serier var ganske skuffende. Hadde forventa flere nyheter. At wifi heller ikke funka var også kjedelig, men det er en annen sak...
Jeg vil si at utvalget er en grei miks av nytt og gammelt, men de fleste er nok blitt bortskjemt med det ekstreme utvalget man har hjemme på Netflix & co. Sånn er det jo ikke på flyene, ikke enda i hvert fall. SAS bytter svært skjelden innholdet, noe som er litt kjedelig om man reiser ofte. SAS wifi kan man ikke stole på. Om det i det hele tatt virker er brukeropplevelsen mildt sagt dårlig.