Her er det blitt litt kjøligere med -1,5 på termometeret. Planleggingsdag i bhg, sitter hjemme å venter på barnevakten. Greit å ha besteforeldre som kan stille slik at man slipper å bruke fridager( de skal jo brukes på MR's etc.... ) Tror jaggu jeg skal bevilge meg en juleøl i kveld. Ha en herlig fredag
Glædelig fredag fra Dubai. For øyeblikket på stranda. Hvor ellers?! @LN-FHU det er bare å få opp tempen i bartebyn så jeg ikke fryser ihjel bår jeg kommer hjemom om 3 uker! Ha en frostfri dag!
God morgen fra det blide sørland med de bløde konsonanter Her er dårlig vintervær som vanlig.. Har også kommet til å se at jeg har passert @tommy777 på skravlelista og er med det forumets mest aktive bruker. Anyone up for the challenge? Har en fin og insideflyer-preget fredag og helg
Joda, men sikkert ikke så kaldt. Her i bartebyen dropper nåla fortsatt og passerte -3.7 på vei nedover Gratulerer! Og enda mer imponerende er at at det er velformulert, positivt og informativt.
Er vel ikke så svært. Du tager bare et par ture mere og ligger lidt billeder op, så er du hurtigt foran. Gogogogo.
Skal bli - men høyere enn +5 tør jeg ikke love... Tre uker....hmmm kanskje få til en fly&øl da....? Hva sier trønderne her på forumet......?? Alle er velkomne altså, bare måler interessen fra de som er nærmest
og god formiddag herfra også. Den mindste valgte at vågne kl. 5 i morges og derefter vække den store og mig. Til alt held havde ingen af dem sovet nok, så ingen grund til at være nervøs for at jeg skulle kede mig i morges. 2 morgen sure og trætte piger. Dejligt. Godt hende i midten sov længe i dag og at kæresten var taget tidligt på job. Tror ikke jeg havde klaret hvis alle 4 var vågnet kl. 5. Nu står den på job her hjemmefra og klargøring til weekenden.
Klart det er interesse for en lita fly&øl God fredag fra Trondheim. Her er det kaldt! Ha ei strålende helg
God formiddag fra en tåketett OSL! Er på vei til en usunn Berlin-helg, hvor currywurst og weissbier (m.m) skal markere avrundingen av et noe skralt opptjeningsår. Bookede reiser skal (!) føre til innkassering av gull medio mai. Let the Games begin... Ha en flott inngang til helgen!
God fredag fra Trondheim. Varme? Glem det! Sikt? Glem det! Heldigvis begynner neste tur å nærme seg, bare en uke til jeg er i luften igjen. For lenge på bakken har ingen her inne godt av. Ha en strålende helg. JA!
Hilsen fra ett tåke dekt oslO Da var AmEx Plat bestilt og på vei i posten. Etter å ha vurdert å anskaffe kortet i 1 1/2 år har jeg endelig fått ut fingeren. Så da blir SAS MC kun brukt i de tilfeller de ikke tar Amex. For oss statusløse som blir silver i neste periode (om 3 mnd), så nærmer det seg årets første flytur. Håper bare det ikke blir streik 5 februar, da jeg har ett møte å rekke tirsdag 7 februar. I dag står tapas, vin og øl på programmet med gode kollegaer
Sol, 3 grader, ingen snø bortsett frå snøklokker her vest. Eg satsar friskt og håpar vinteren er over. Har vore nøydd til å skrape bilrutene to gongar i vinter, og det er nok for min del. Snakkar vi om 14. eller 15.feb? Ha ein fin dag alle sammen!
Gratulerer! Fenalår kommer i posten God morgen fra Seattle. Klar for en dag på Everett sammen med en liten gruppe entusiaster i dag. Kan bli bra. God helg!
Fredag i nord, ikkje eit sekund for tidleg! Nabokatta har elga seg innpå sofaen min. No er det min tur! Ha ein fin ein, alle i hop!
God helg, på denne tiden om en uke sitter jeg forhåpentlig å nyter et glass champis på vei til ORD. Er jeg heldig så blir min bror også med, hvis ikke så suser 24 000 ebp rett inn på kontoen igjen, til bruk på neste tur i F.
God fredag fra Smithsonian Air & Space Museum i Washington DC. Står å ser på Spirit of St. Louis og lurer på om Charles Lindbergh fikk bonuspoeng for sin flytur over Atlanteren i 1927? For ikke å snakke om Armstrong og Aldrin for sin svipptur i 1969...DET hadde blitt mange poeng det (selv om de reiste i hva som maks kan kalles "turistklasse")