Finn flytype og versjon og reg. nr...?

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Bjoern In America, 09. okt 2017.

1. Bjoern In America

Bjoern In America Digger USA og Japan!

Likes mottatt:
    1,009
    Bonuspoeng:
    93
    Er der noen som har en ide om hvor jeg kan finne ut hvilken versjon jeg skal fly??

På seatguru er det ofte forskjellige versjoner av samme flytype, er det noen som vet om
    en side hvor man kan finne ut reg. nr. og nærmere hvilken versjon som skal brukers?

F.eks. så flyr jeg LHRLAX i morgen med AA i en 777-200 versjon, men på seatguru er det 3 versjoner av denne typen. Finnes det en mulighet å finne ut hvilken versjon som er satt opp på strekningen jeg skal fly??

2. KristianR

KristianR Incurably jetlagged

Likes mottatt:
    997
    Bonuspoeng:
    113
    Sammenligne seatmap hos AA med Seatguru?

PVflyer liker dette
  3. Edvard

Edvard 一期一会

Likes mottatt:
    11,214
    Bonuspoeng:
    183
  4. Bjoern In America

Bjoern In America Digger USA og Japan!

Likes mottatt:
    1,009
    Bonuspoeng:
    93
    Tusen takk! @Edvard
    Det er noen som er slik at de må vite på forhånd hva som venter meg når man kommer ombord :) jeg har business, så det jeg lurte veldig på var om det var ny eller gammel cabin. Det blir gammel cabin, etter det jeg kan se, men det er ok, jeg har aldri prøvd den hos AA. Bare den nye ER versjonen, den er fet.

Takk for hjelpen! Jeg kommer med en rapport.

Chrisbgg and KristianR like this.
  5. Misterix

Misterix Veteran

Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Ut i Europa kan det være veldig nyttig å sjekke ut dette på forhånd. Er flere ganger jeg har fått seter med ekstrem benplass (som kan være behagelig på 4 timers turer) på div ruter. Vet det også var noen her inne som laget en fin oversikt på dette engang.

Bjoern In America liker dette

Del denne siden