Er der noen som har en ide om hvor jeg kan finne ut hvilken versjon jeg skal fly?? På seatguru er det ofte forskjellige versjoner av samme flytype, er det noen som vet om en side hvor man kan finne ut reg. nr. og nærmere hvilken versjon som skal brukers? F.eks. så flyr jeg LHRLAX i morgen med AA i en 777-200 versjon, men på seatguru er det 3 versjoner av denne typen. Finnes det en mulighet å finne ut hvilken versjon som er satt opp på strekningen jeg skal fly??
Den er satt opp med 777-223(ER) – N785AN flightradar24.com/data/flights/aa109 viewfromthewing.boardingarea.com/2017/everything-ever-wanted-know-status-american-airlines-boeing-777-200s
Tusen takk! @Edvard Det er noen som er slik at de må vite på forhånd hva som venter meg når man kommer ombord jeg har business, så det jeg lurte veldig på var om det var ny eller gammel cabin. Det blir gammel cabin, etter det jeg kan se, men det er ok, jeg har aldri prøvd den hos AA. Bare den nye ER versjonen, den er fet. Takk for hjelpen! Jeg kommer med en rapport.
Ut i Europa kan det være veldig nyttig å sjekke ut dette på forhånd. Er flere ganger jeg har fått seter med ekstrem benplass (som kan være behagelig på 4 timers turer) på div ruter. Vet det også var noen her inne som laget en fin oversikt på dette engang.