http://www.fjordkraft.no/privat/stromavtaler/eurobonus-avtalen-kampanje/ Kampanje på hele 2 dager, 14-16 juni. Månedspris og påslag så helt gratis er vell ikke poengene.
Generelt sett dyrere strøm i avtalen vil jo også ha noe å si, uten at det er de store utslagene nå på sommeren.
Nettopp det jeg tenkte på. Vi bruker omtrent ikke strøm på sommeren, så vi sitter på avtalen til de tre månendene er gått, og så er det tilbake til gode gamle
"Inkludert i avtalen er Fjordkraft 100 % Fornøyd. Dersom kunden ikke er fornøyd med avtalen, kan kunden etter 3 måneder fra oppstart av kundeforholdet få tilbakebetalt fastbeløpet for perioden kundeforholdet varer. Kunden betaler kun for strømmen som er brukt og eventuelle tilleggstjenester. Garantien avgrenses til å gjelde de 3 første månedene etter leveringsoppstart. Fjordkraft 100 % Fornøyd kan ikke gjøres gjeldende etter 4 måneder fra oppstart." Så her kan man altså da få igjen de 117 (39*3) kronene, i tillegg til å unnslippe tidligere nevnte avbestillingsgebyr på 500?
Opprettet Fjordkraft-avtale forrige uke, irriterende nok, så gikk akkurat glipp av 5000 ekstra poeng. Men etter en tlf til Fjordkraft ble det jammen meg greit. Kult gjort av Fjordkraft og SAS!
Da regner jeg med at du hadde vurdert dem som konkurransedyktige uavhengig av lokkepakka på 10000 poeng?
I mitt tilfelle: ja. Liten leilighet med lavt strømforbruk. Merker jeg etter tre mnd at det ikke lønner seg, skifter jeg til noe annet.
Blir det for cheeky å ringe og si at jeg har tenkt å gå tilbake til min gamle leverandør, men er villig til å fortsette hos Fjordkraft om jeg får bonusen? ;P (PS: Jeg har faktisk tenkt å bytte, om det skulle utgjøre noen forskjell).
Ta Shell avtalen da vel. De første 700 literne med drivstoff får du 1,10 Trumf Krone pr liter med Shell Mastercard. Blir bra med poeng det.
Men du får avtalen selv om du har shell MC fra før...eller har du hatt denne strømavtalen også mener du?
Jeg skifta til Fjordkraft ved deres forrige kampanje som ga 10k EB-poeng. Bytta aldri tilbake, men har vurdert å gjøre det i det siste. Kompis som også bytta ved forrige kampanje bytta tilbake etter tre måneder, og har nå signert på ny kampanje med Fjordkraft. Derfor lurer jeg på om det er mulig å "presse" dem litt.
Synd at ikke tilbudet med 10k lar seg kombinere med spotprisavtalen til Fjordkraft. Slik det ser ut er det den man sparer på om man ser på innholdet i strømavtalen.