Fikk akkurat e-post fra SAS om at de nå har flere tilgjengelige award seter interkontinentalt i Business for oss med EBG (og helt sikkert EBD også). Book 20. - 21. desember og reis 8. januar - 25. mars.
Som det ble nevnt på et annet forum; neppe tilfeldig at det må bookes lørdag eller søndag. Det ekskluderer Companion Ticket.
Det må jeg innrømme jeg aner ingenting om. Men foretok ett par vilkårlige søk, både OSL - IAH og AES - IAH i januar og mars og de eneste alternativene jeg fikk opp var med business-only direkteflyet mellom SVG - IAH for 50 000 poeng per vei + 395,- i avgifter.
Jeg ser det er en del ledig SVG-IAH i januar og mars. Nesten ingenting ledig på returen. Er dette noe nytt? Det har vel ikke vært tilgjengelige bonusseter på denne ruten før?
Veldig oppløftende nyheter at de åpner biz-seter for bonusbilletter i større grad - for min del synd det kom akkuat nå, fordi akkurat nå passet det ikke spesielt godt. Men krysser fingrene for at slikt kommer i ny og ne!
Rapporteres fra flere hold om folk som får ekstra poeng på reiser i januar, etter at de har tømt kontoen på dette tilbudet.
Flere som skriver at rett etter de booket turer nå, så fikk de mail fra sas med "er kontoen din nesten tom? 3x/2x poeng på alle reiser i januar"