Flere inn på lounge med ett kort

Tråd i 'Bonushjelp' startet av InCognito, 25. juni 2015.

  1. InCognito

    InCognito Medlem

    Innlegg:
    87
    Likes mottatt:
    19
    Bonuspoeng:
    8
    Nærmer seg min Florida-tur med fire kompiser. Jeg er den eneste med gull, og pga flightendring må vi vente fire timer i Newark. Ringte United og spurte om de kunne kompensere med å slippe inn alle på lounge, men det var uaktuelt. Får med én av dem på kortet, de andre tre må betale 50 USD hver.
    Noen andre ting jeg kan forsøke for å få det litt billigere? Føler 1800 kroner er litt stivt for at tre stykker skal få spise ost og kjeks i et par timer.
     
  2. chrisbu

    chrisbu Senior Medlem

    Innlegg:
    877
    Likes mottatt:
    755
    Bonuspoeng:
    93
    Ikke verdt det, United club er ikke noe å glede seg til, sett dere i en bar og bruk dollars der I stedet
     
  3. VirreVapp

    VirreVapp Aktivt Medlem

    Innlegg:
    370
    Likes mottatt:
    859
    Bonuspoeng:
    93
    Bruk heller de penge på en grei sportsbar i stedet ja!
     
  4. watchaddicted

    watchaddicted Reisende fant

    Innlegg:
    1,945
    Likes mottatt:
    3,902
    Bonuspoeng:
    113
    Hehe.. Må si meg enig i kommentarene over. For 1800 norske riksdaler kan dere ordne en fin bris for alle fire;)
     
    knuttysnes liker dette
  5. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,145
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Newark har en fantastisk "Meksikansk" diner i landside ved C-gatene. De koker i hop noen voksne bøtter med Margarita.
     
  6. Brunello

    Brunello A heart's a heavy burden

    Innlegg:
    733
    Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg merket meg at det var noe som het Art&Lounge ved B, landside. Det var en PriorityPass-lounge, også. Står her at de har tilbud om man registrerer seg. Jeg var ikke innom, men det så lovende ut.
     
  7. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    Helt enig. Stamstedet mitt på EWR med United. Ganske ok mat også.
     
    Robamu liker dette
  8. InCognito

    InCognito Medlem

    Innlegg:
    87
    Likes mottatt:
    19
    Bonuspoeng:
    8
    Ja, 1800 var aldri aktuelt. Lurte heller på om det var en måte å fikse det en del billigere på. Men mex høres ikke feil ut!
    Hvordan er det forresten med priority check in osv her? Vi er som sagt fem, hvor jeg er den eneste med gull. Kan hele gjengen gå på gull-innsjekk og evt priority lane ved sikkerhetskontrollen?
     
  9. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Hvis det er samme PNR, så tror jeg priority check-in for alle går, men er mer usikker på evt. fast track - her kan det ligge begrensninger enten til ett stk. gjest eller kun den reisende selv. Noe annet ville faktisk overraske meg, for hvis hver gullkortinnehaver skal dra med seg fire-fem stk gjennom fast track, så forsvinner 'fast' fra fast track - akkurat som på OSL.
     

Del denne siden