Nærmer seg min Florida-tur med fire kompiser. Jeg er den eneste med gull, og pga flightendring må vi vente fire timer i Newark. Ringte United og spurte om de kunne kompensere med å slippe inn alle på lounge, men det var uaktuelt. Får med én av dem på kortet, de andre tre må betale 50 USD hver. Noen andre ting jeg kan forsøke for å få det litt billigere? Føler 1800 kroner er litt stivt for at tre stykker skal få spise ost og kjeks i et par timer.
Ikke verdt det, United club er ikke noe å glede seg til, sett dere i en bar og bruk dollars der I stedet
Hehe.. Må si meg enig i kommentarene over. For 1800 norske riksdaler kan dere ordne en fin bris for alle fire
Newark har en fantastisk "Meksikansk" diner i landside ved C-gatene. De koker i hop noen voksne bøtter med Margarita.
Jeg merket meg at det var noe som het Art&Lounge ved B, landside. Det var en PriorityPass-lounge, også. Står her at de har tilbud om man registrerer seg. Jeg var ikke innom, men det så lovende ut.
Ja, 1800 var aldri aktuelt. Lurte heller på om det var en måte å fikse det en del billigere på. Men mex høres ikke feil ut! Hvordan er det forresten med priority check in osv her? Vi er som sagt fem, hvor jeg er den eneste med gull. Kan hele gjengen gå på gull-innsjekk og evt priority lane ved sikkerhetskontrollen?
Hvis det er samme PNR, så tror jeg priority check-in for alle går, men er mer usikker på evt. fast track - her kan det ligge begrensninger enten til ett stk. gjest eller kun den reisende selv. Noe annet ville faktisk overraske meg, for hvis hver gullkortinnehaver skal dra med seg fire-fem stk gjennom fast track, så forsvinner 'fast' fra fast track - akkurat som på OSL.