Flere som har fått e-post fra CCO i Lufthansa i dag?

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av Travellingalf, 08. des 2015.

  1. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    For andre gang så fikk jeg i dag e-post fra Lufthansa der de beklager at jeg som trofast kunde har hatt eller kunne hatt uheldige opplevelser med de grunnet streiker o.l. Det siste året har jeg hatt to flygninger med Lufthansa så man kan vel ikke akkurat benevne meg trofast Lufthansa-kunde, men men.

    Uansett, alltid kjekt med "gratis" poeng for en ulempe jeg aldri har blitt utsatt for:

    Given your travel routine, it is essential that you can rely on us at all times. We are very aware of this. But we also know how important it is for you to retain your Frequent Traveller status with all the associated privileges and amenities you can make use of when you travel. To support you here, over the next few days we will be crediting the one‑off amount of 3,000 status miles to the mileage accounts of all Miles & More members with Frequent Traveller status for 2015. You will also receive the same amount of select miles.
     
    Hamburgersmuget liker dette
  2. Sooninson

    Sooninson Medlem

    Innlegg:
    179
    Likes mottatt:
    421
    Bonuspoeng:
    63
    God aften og gratulerer med "bonuspoengene". Må bare spørre hvorfor du velger å være med i fordelsprogrammet til LH når du flyr lite med dem istedenfor å rute poengene til SAS Eurobonus ?
     
  3. Hamburgersmuget

    Hamburgersmuget Nytt Medlem

    Innlegg:
    3
    Likes mottatt:
    5
    Bonuspoeng:
    3
    Hei! Ja, fikk en hyggelig e-post. Har ikke vært rammet av streikene i LH, så dette var ekstra hyggelig. Gjør at jeg vipper over 210', og en LH F til Buenos Aires. Jippi!!!
     
  4. Hamburgersmuget

    Hamburgersmuget Nytt Medlem

    Innlegg:
    3
    Likes mottatt:
    5
    Bonuspoeng:
    3
    Skulle bare mangle.
     
  5. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Takk!
    Det er ett godt spørsmål og det er også SAS EB som er mitt "hovedprogram". Men jeg er også medlem i LH Oil & Gas via arbeidsgiver, men de eneste poengene jeg har hos de er de jeg har fått etter e-poster som dette.
     
  6. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Ble rammet av streiken med betalt f-billett. Ikke hørt noe fra hverken cco eller om klagen.
    Sendte klage for 5 uker siden da jeg måtte ut med 27 000 for å booke om en kansellert billett. Skulle vært gratis, men med 1 time på telefon uten svar booket jeg om selv. Problemet var at jeg i a-klasse, men kun f ledig.
    Får ingen svar hos hverken første klasse telefon eller på e-post og customer relations kan man ikke ringe(!).
    Noen som har tips?
     
    Hamburgersmuget liker dette
  7. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,849
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    Det kan hjelpe å ta kontakt med dem via sosiale media hvor LH er aktive, ellers via Flyertalk hvor hvertfall tidligere hadde en rep på forumet som kan kontaktes. Den slags kontakt kan ofte dytte saken din frem i køen.

    Edit: Forøvrig ganske horribelt at du som betalt First kunde ikke har fått svar etter 5 uker.... her burde de virkelig vært på ballen.
     
    anders82 liker dette
  8. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Prøvd Facebook, der får man standardsvar om at "vi lover å se på det". Flyertalk er bra tips.
    For øvrig ikke fått autosvar en gang på siste e-post til kundeservice. Skulle tro det var Ryanair eller air Canada!
     
  9. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Fått svar, de er kun villige til å refundere rebooking avgift på 3400 nok, ikke billettprisen på 23 000! Tror noen her jeg har en sak?
     

Del denne siden