Flightdiary har blitt en del av Flightradar24 og alle kontoene er flyttet over til sistnevnte. Oppdateringen byr på nytt utseende og forhåpentligvis tettere integrasjon med data fra Flightradar24. Legger ved e-posten som kom nylig. Logger dere flyvningene deres?
Logger alt. Har ikke fått testet løsningen, men tror dette kan bli bra! Har savnet noen funksjoner i Flightdiary
Har ikke fått gjort noen omfattende testing, men jeg drømmer om at faktiske flytider skal benyttes når jeg logger istedenfor oppsatte.
Oppdaget dette før mailen kom, skulle logge kjapt inn på Flightdiary og da var designet endret og nettleseren min husket ikke lengre brukernavn og passord. Nye siden ser bra ut - lurer på om de nå har tilgang til faktisk historikk for flere år tilbake i tid. Har siden 2011 kun logget som B73X og har holdt den greia gående, men hadde vært bittelitt gøy om de kunne oppdatert all historikken min med faktisk flytype.
Migrert på Eurobonus og migrert på Flightdiary. Får vel snart brev fra staten med beskjed om at jeg er migrert til Kongo... Blir uansett spennende med flere funksjoner på flylogging.
Jeg synes den nye løsningen ser bra ut, veldig greit at de har nå har tatt skrittet fullt ut med integrasjonen. Enig i at det hadde vært flott om virkelig flytid og ikke rutetid ble oppgitt og det bør vel nå være mulig nå siden de virkelige tidene ligger i Flightradar24. Har vært flink de siste årene og logget alle mine flyturer og det er jo gøy å ha den historikken og statistikken tilgjengelig
Alternativt kan du kjøpe eller bygge deg en ADS-B-mottaker og fore Flightradar24 med data - da får du en business-konto uten å betale (også er det jo morsomt å kunne følge med på hvilke fly man "ser" fra hjemme)
Logger alle flyvninger i FlightDiary, syntes det nye designet ser mye bedre ut! Blir spennende å se hva slags nye features Flightradar24 legger til
Savner at registreringsnr på flyene står i flight list. Ikke så lett å sjekke om jeg har flydd flyet før nå...
Logger alle på 2 plasser. Savner en mulighet for å registrere flynavnet i denne løsningen ikke bare inne i merknader. Og det hele som app hadde vært konge.
Fungerer flightdiary/myflightradar sin integrasjon mot Tripit for noen av dere? Henter konsekvent kun flights for inneværende år. Logget som feil hos support, men de er jo som supportgjøker flest. Logging av standardsvar viktigere enn problemløsing.