Flightfox erfaringer

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av Anders88, 28. juni 2016.

1. Anders88

Anders88 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    3
    Bonuspoeng:
    3
    Av ren nysjerrighet, noen som har erfaring med flightfox og hvordan det fungerer og hva det egentlig er ?

2. Helikopter

Helikopter Senior Medlem

Likes mottatt:
    252
    Bonuspoeng:
    63
    Er det ikke et slikt selskap som setter opp en award-reise for deg? Jeg har brukt noe tilsvarende en gang. De fant ingen mirakelruter som jeg ikke fant, men det var betryggende at man vet at de vet "alt" om det. Men det er mange her inne som sitter på like mye kunnskap og hjelper deg gratis. Jeg likte at de ringte å bestilte alt for meg, jeg måtte bare ringe opp og bekrefte. Jeg er ikke alltid like komfortabel med å snakke "inglsih" med en amerikansk brusk dame gjennom en dårlig telefonforbindelse.

Noen elsker å sitte kveld på kveld å se på routing etter F-produkt, så hver sin smak.

3. kiev

kiev Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,087
    Bonuspoeng:
    93
    Ja, jeg har brukt dem.
    Du fyller ut et skjema med grunnopplysninger, så får du tildelt en fast kontakt som tar saken videre. Jeg fikk en F CT med Thai på datoene jeg ønsket, og Woj fikset oss inn på Conrad Koh Samui.
    Som @Helikopter sier kan man sikkert klare det samme selv med hjelp fra forumet, men det er ganske mye tid og emails og telefoner til alle mulige plasser for å få alt til å klaffe på en sånn tur. Jeg bruker heller min tid til å fly og drikke sjampis. Hver sin lyst ;)

Franco63, Baldrick, RoadKing and 2 others like this.

Del denne siden