Møtes på Work-work i Munkegata kl. 1900 , jeg tar med noe bag- tags til de som ikke har fått dette.... Ta med godt humør osv
Skulle gjerne vært der og møtt likesinnede, men er dessverre bortreist på jobb. Neste gang kanskje...
Jeg gjorde nok det, men jeg har en ubrukelig oppdragsgiver som aldri helt klarer å bestemme seg for når de skal ha meg på besøk. Er forsåvidt ikke helt spikret enda, så kan jeg vente til fredag med å reise er jeg selvfølgelig på plass
Som sagt i den andre tråden er jeg på reisefot og høyst tentativ. Hadde vært trivelig å tatt turen, men usikker på om jeg rekker det.
Har ettermiddagsvakt på Værnes, men skal jobbe for at den blir til formiddagsvakt. Litt vanskelig i disse Trident Juncture tider, men lov å prøve
Hadde i utgangsounktet håpet på onsdag... Må se an litt hva jeg får til, men stikker innom en tur om kabalen går opp. Ser dog utfordrende ut pt.
Tar et par runder å få opp antallet.. Første gang jeg kjørte if treff trakk alle utenom en kar seg. etter dette har det økt hver gang nå ligger vi rundt 20.. Så ikke gi opp håpet