@Tore og underteikna arrangerer IF-treff på Jessheim i kveld. Tid og stad er foreløpig litt usikkert, men det blir ein plass der dei sel øl, og det blir etter 19:50 (for ein av oss får ikkje gå ut før).
Ballefranser! Hvorfor gjør dere ikke dette mandag--> onsdag kveld og i Oslo sentrum så jeg kan være med?
Om eg ikkje kjem meg heim søndag etter MR til London i morgon, så kjem eg nedover på mandag. Ja, det er litt kort varsel, men det vart bestemt heilt plutselig
Ikke nok med at vi må håndtere en ustø Stuttfeiten i morgen, vi må slepe rundt på en bakfull en også.
om enn veldig hyggelig så er jo dette såpass sært mht både tidsfrist og geografisk nedslagsfelt at vi mistenker at dere fisker likes og posts her....neste gang er nok en sms mer passende...god tur til London
Det er da virkelig en vinn-vinn situasjon for poster. Man risikerer å ende opp med en drøss med likes i tillegg til øl med andre sinnslidelse. Kostnaden er kun en post.
Genialt . Åssen skal jeg få fru Roadking til å forstå at begge "avdelinger" må besøkes . Får se, kanskje jeg kommer.
Her fiskes intet annet enn øl og stammefrender. Likes og posts er underordnet, men @tommy777, kan du annullere 5 likes og 3 posts fra våre kontoer for å blidgjøre?