Virker moro Mulig jeg skal på et slags strandhugg langs sørlandskysten. Men om det utgår kommer jeg tilbake her.
Flyr fra hjemmet i Longyearbyen til hjemmet i Trondheim den 14., så jeg tror jaggu jeg skal vurdere å være med dere på min første fly & øl når det plutselig er litt mer tilgjengelig. Signer tentativt up!
Jeg prøver å få til en deal med Clarion på Brattøra. Vi (@Tore, @haakonks, @Stuttfeiten, undertegnede, og kanskje @lMartin) skal bo der. Hvor mange vil eventuelt være interessert i en eller begge nettene der? Si ifra her i tråden, så kanskje vi får til noe..
Jeg har allerede booket der, men det er klart, jeg booker om dersom du får en veldig god deal. Har booket deluxe, og har da selvfølgelig håp om (egentlig krav på) oppgradering til suite.
Håper på en god deal ja. Rapporterer tilbake i tråden her når det eventuelt foreligger. Vedr. oppgradering: Det der har jeg prøvd før faktisk, altså booke Deluxe, og ment jeg har krav på suite. Men ifølge resepsjonen er de unntatt, siden de har bare to.. (juniorsuiter) Jeg ble skuffet den gang, og klaget litt. Fikk noen poeng som trøst.. Selvfølgelig stiller man sterkere om suitene er ledige og man har booket deluxe, kontra de som kanskje booker en lavere kategori. Men det KAN være bortkastede penger. Har som regel fått minimum Deluxe der uansett, selv om jeg har booket standardrom..
Usikker på om jeg greier å fly inn fra Møllenberg, men jeg er med på en eller annen måte i alle fall!
Jeg blir gjerne med og er aktuell både fredagen og lørdagen. Vurderes eksempelvis E.C. Dahls? 50 poeng per 100 kr og terminalen spiser AmEx.
Jeg har faktisk ikke vært der selv enda, men jeg synes E.C. Dahls høres ut som et bra alternativ, spesielt med tanke på at man kan tjene noen poeng i samme slengen. Ellers synes jeg ØX også er flott sted for øl. Work-Work er også bra, men kanskje litt begrenset plass mtp koronameteren hvis vi blir mange.
Bor i Trondheim og ikke vært på Dahls? Det er mye man skal høre... Det het (iallefall i sin tid) at var du født på E. C. Dahls var du ekte Trondhjemmer (for de uinnvidde; Bryggerieier Erik Christian Dahl donerte et fødehjem til byens kvinner, etter sigende hadde han bidratt bra til befolkningsveksten selv uten å være gift. Så tok kommunen over, og det ble etterhvert gamlehjem, i dag vet jeg sannelig ikke hva det er, om noe).
Jeg har vært på omvisning i bryggeriet i gamle dager. Har dessuten hatt litt med EC Dahls Eiendom å gjøre (som forøvrig ikke har noe med hverken fødeklinikken eller bryggeriet å gjøre). Har bare ikke vært på bryggeriet etter at det ble pub/restaurant. Det ligger liksom litt utenfor allfarvei, men dette er jo uansett en god anledning til å prøve.
Nå åpner vel også Austmann sitt Taproom også, og det er et vel så bra alternativ til EC Dahls....men kanskje litt utenfor allfarvei. Verdt å vurdere...
Spennende tanke, men man skal ikke undervurdere fordelen i å sjenke seg på steder som er i krypeavstand fra hotell/bopel