Det begynner å bli lenge siden sist fly og øl, så tiden for neste bør vel ikke være så langt unna. Mange er jo Corona-faste i Norge, så da bør det passe bra.
Sumo Solli som vanlig? Torsdager er potensielt bedre dager enn tirsdager. Mindre kritisk arbeide på fredagene. (Ønske tenkning) Dette er en flott anledning og samling for både nye og gamle kjenninger og de som har lyst er velkommene, spesielt nye medlemmer. Det er alltid topp stemning på treffene, der en alltid snakker om fly, bobler og maksimering av bonus opptjening+++
Eg e med, utenom uken før påske. Da er jeg enten i Australia, eller sitter hjemme og furter fordi jeg ikke er i Australia
Med vårens reisekalender totalt corona-slaktet åpner det seg muligheter. Har ikke hatt mer fritid siden krigen brant.
Var på Sumo for 1 time siden, så det er på tide med et nytt besøk! Sett meg på tentativ, som vanlig. Jeg er jo kronisk dårlig til å dukke opp.
Håper det blir en dato som passer, lenge siden sist. Til info, har jeg måtte avstå fra noen jobbmøte fordi jeg var en tur til Japan for noen uker siden. Nå er det ca 8 ganger flere tilfeller i Norge vs Japan justert for folketall, så det tullet må vel stoppe?
Det var jo rasende festlig forrige gang så jeg er med. Siden Sumo har kuttet i bonusen må det spises og drikkes enda mer!
Corona viruset satte stoppet for min italia tur så jeg har en oslo billett søndag 29. Mars jeg ikke får gjort så mye med, så da er jeg på det sentrale Østland