flybiletter spania vestlandet 12-17/08-16

Tråd i 'Reisemål' startet av leeds1979, 18. jan 2016.

  1. leeds1979

    leeds1979 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,142
    Likes mottatt:
    1,022
    Bonuspoeng:
    113
    Hei

    Ferietur i planlegging, og vi skal muligens reise med en annen familie.
    Finner plenty billetter fra SVG/HAU og til nøds BGO sørover første uken i august, men sliter med å finne noe hjem igjen som er billig nok for mine gode venner som er litt på budsjett. :)

    Er det noen kloke hoder som har et røvertriks om hvor jeg kan lete?
    Vi er totalt 4 vokse og 4 barn på 6,6,9 og 14.
    Blir jo litt vanskelig når man helst ikke ønsker å reise tiiiidlig mprgen eller sent på kvelden, samt direkte :eek:
    Jeg har argumentert med at èn mellomlanding bør være rom for, og dette var ok.

    Som sagt er hotell/overnatting ikke så vanskelig, så det er i grunn fly det står på.

    Takk for evt tips som måtte komme:D:D
     
  2. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Tror du skal slite med å finne rimelige billetter i den perioden......ihvertfall retur.....
    Ville hjelpe litt hvis du forteller HVOR du skal også.... Kan tenke meg du får rimelige billetter til Girona......:p
     
  3. leeds1979

    leeds1979 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,142
    Likes mottatt:
    1,022
    Bonuspoeng:
    113
    ja jeg vet. derfor jeg lurte om noen har noen trix ;);)

    er som jeg nevner ikke krise HVOR vi drar. er i grunn enige om spania, og ser at det stort sett er mulig å komme seg billig ned overalt. det er returen som er casen.
     
  4. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,319
    Likes mottatt:
    12,286
    Bonuspoeng:
    183
    Første uken i August er dyrt, åkke som. Av og til er det penger å spare på å booke for eksempel Spania-Gatwick og så eventuelt Norwegian på Gatwick-Stavanger, men da må man for det første legge inn god tid som følge av ny innsjekk og i tillegg er det kjipt om man skulle treffe på forsinkelser. Greit nok at reiseforsikringen dekker innhenting av reiseruten (opp til en viss beløpsgrense), men det er også sabla knotete å gjøre det slik. Snakker av erfaring :p

    Og for det andre, hvis man sittende 4 timer på en flyplass blir det fort litt penger til både mat og drikke noe som innebærer at vinningen fort går opp i spinningen.

    Eventuelt kan du hive deg på en chartertur ;)
     

Del denne siden