Hei Ferietur i planlegging, og vi skal muligens reise med en annen familie. Finner plenty billetter fra SVG/HAU og til nøds BGO sørover første uken i august, men sliter med å finne noe hjem igjen som er billig nok for mine gode venner som er litt på budsjett. Er det noen kloke hoder som har et røvertriks om hvor jeg kan lete? Vi er totalt 4 vokse og 4 barn på 6,6,9 og 14. Blir jo litt vanskelig når man helst ikke ønsker å reise tiiiidlig mprgen eller sent på kvelden, samt direkte Jeg har argumentert med at èn mellomlanding bør være rom for, og dette var ok. Som sagt er hotell/overnatting ikke så vanskelig, så det er i grunn fly det står på. Takk for evt tips som måtte komme
Tror du skal slite med å finne rimelige billetter i den perioden......ihvertfall retur..... Ville hjelpe litt hvis du forteller HVOR du skal også.... Kan tenke meg du får rimelige billetter til Girona......
ja jeg vet. derfor jeg lurte om noen har noen trix er som jeg nevner ikke krise HVOR vi drar. er i grunn enige om spania, og ser at det stort sett er mulig å komme seg billig ned overalt. det er returen som er casen.
Første uken i August er dyrt, åkke som. Av og til er det penger å spare på å booke for eksempel Spania-Gatwick og så eventuelt Norwegian på Gatwick-Stavanger, men da må man for det første legge inn god tid som følge av ny innsjekk og i tillegg er det kjipt om man skulle treffe på forsinkelser. Greit nok at reiseforsikringen dekker innhenting av reiseruten (opp til en viss beløpsgrense), men det er også sabla knotete å gjøre det slik. Snakker av erfaring Og for det andre, hvis man sittende 4 timer på en flyplass blir det fort litt penger til både mat og drikke noe som innebærer at vinningen fort går opp i spinningen. Eventuelt kan du hive deg på en chartertur