Flyfredag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Flyvende_mare, 29. mai 2020.

  1. Arvid1410

    Arvid1410 Veteran

    Innlegg:
    1,531
    Likes mottatt:
    6,716
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, det gjelder definitivt flere media at de burde være kritisk med hvem de slipper til. Hun Doktor Dommedag fra debatten som @OttoL refererer til er vel spesialist i ernæring av eldre om jeg ikke husker helt feil, men får altså slippe til i NRK, blir presentert som fagperson, og skremmer vettet av halve landet. Hennes spådommer slo jo virkelig til... :rolleyes:
     
  2. Arvid1410

    Arvid1410 Veteran

    Innlegg:
    1,531
    Likes mottatt:
    6,716
    Bonuspoeng:
    183
    Gratulerer så mye med dagen til @Kristian

    Ellers god ettermiddag fra Jessheim. Har innimellom møtene i dag rukket innom kiropraktoren en tur og regner herved med at karrosseriskadene er rettet opp. Får legge til at jeg har klart å frelse kiropraktoren til å betro seg til bonussamlerne, så jeg regner med han dukker opp her inne snarest :p

    Helga tilbringes i filialen (på terminologien som dagens jubilant refererer til) og det skal bygges påbygg til terrasse i form av blomsterkasse. Da får man i alle fall oppholde seg utendørs i finværet

    Ønsker alle en strålende langhelg!
     
    Avixlo, Kristian, holmen and 2 others like this.
  3. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,408
    Likes mottatt:
    21,215
    Bonuspoeng:
    183
    Gratulerer @Kristian

    @OttoL har ikke sett DB, men ikke utenkelig at det er samme person.
    @Arvid2063 kjenner ikke til spådommene heller, men enig i at litt for mange blir presentert som eksperter på ting og tang de beviselig ikke har som fagfelt. Vet ikke hvorvidt det gjelder dommedagsprofeten da.
    Folk vil vel ha sine 15 minutes of fame.
     
    Kristian liker dette
  4. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,319
    Likes mottatt:
    12,286
    Bonuspoeng:
    183
    [​IMG]
     
    Wiolenze and Flyingdutchman like this.
  5. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Congratzzz, ha en corona fri feiring :)
     
    Kristian liker dette
  6. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    De kan gjerne hente 5 spesialister, og tro meg vi, kan få opptil 5 forskjellige spådommer, riktignok kan opptil 3-4 være enige med hverandre, så minimum 2 spådommer er det mulig å spekulere i...:rolleyes:
     
    Adrian E liker dette
  7. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,167
    Likes mottatt:
    869,675
    Bonuspoeng:
    293
    Et fly!! E9B98C93-1499-4DC4-AAB7-C26758D02F5A.jpeg E699DDEA-6707-4E23-834E-30F8AB9E9564.png 66ED516F-CF1E-418C-A06E-9408AAF9E914.png
     
  8. NorFlight

    NorFlight Senior Medlem

    Innlegg:
    1,304
    Likes mottatt:
    2,436
    Bonuspoeng:
    113
    God tidlig ettermiddag fra Nidaros:cool:

    Her er man snart ferdig med uke 10 på hjemmekontoret, og man har fått installert "Brakkesjuka 8.0"... Dritt lei å sitte på spisebordet, men hva gjør man liksom ikke for denne "dugnaden".

    Helga blir å tilbringe på feriehuset, men gruer litt om "metrolygene" skule få rett vedrørende temperaturer opp mot 30 grader... Det blir i tilfelle VARMT...

    Gratulerer med dagen!:cool:
     
    Avixlo, Eddie47, Kristian and 2 others like this.
  9. Arvid1410

    Arvid1410 Veteran

    Innlegg:
    1,531
    Likes mottatt:
    6,716
    Bonuspoeng:
    183
    Hehehe, minner meg om det gamle "visdomsordet" om at der det er to Venstre folk samlet så finnes det minst 3 meninger :p
     
  10. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,895
    Likes mottatt:
    57,519
    Bonuspoeng:
    293
    Der kom det faktisk mail fra sjefen om at fra neste uke så skal alle tilbake på kontoret. Det kom brått og uventet. Men, jeg har allerede vært på kontoret i et par uker. Nå blir det bare mer prat, og mindre plass i lunsjen. Vi har ikke så mye plass for bespisning, så vi må vel spise på omgang for å holde avstand. :p
     
    Eddie47 liker dette
  11. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Eddie47 and Sunnfjordingen like this.
  12. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,895
    Likes mottatt:
    57,519
    Bonuspoeng:
    293
    Og de gode nyhetene strømmer på:
    upload_2020-5-29_13-50-20.png

    Dollars godt under 10-tallet, endelig.
    Fortsatt dyrt, men bedre enn 12.
     
  13. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Så koselig med "tilbake til normalen" igjen... Si til sjefen, når Erna sier vi kan reise til HKG...Ja HKG apropos dem, Kina er litt arge for tiden, pga Trumpen, men tilbake til deg @holmen , når Erna sier vi kan reise til Miami, først da kan du komme deg tilbake til "normalen" igjen ;)
     
    Eddie47 liker dette
  14. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    For ikke å nevne den stående spøken fra 'Hallo i uken' på P2 i hine hårde dager der det stadig ble sagt at Venstres landsmøte fint kunne gjennomføres i baksetet på en Fiat Punto, noe som kanskje fortsatt er ganske sant.
     
    Eddie47 liker dette
  15. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,408
    Likes mottatt:
    21,215
    Bonuspoeng:
    183
    Takk!
    Det var Dag ja, de andre som er avbildet har i det minste titler som har relevans for artikelen. Glad for de i det minste skriver at han har informatikk som fagfelt her og ikke bare skilter med "professor".
     
    Eddie47 and OttoL like this.
  16. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,408
    Likes mottatt:
    21,215
    Bonuspoeng:
    183
    Det hjelper å ha spesialister på fagfeltet. Jeg er spesialist, men ikke på covid eller pandemi. Så om jeg skulle ha sagt noe om det er det "privatperson mener et eller annet" og ikke "spesilist mener et eller annet".

    Blir vel litt som "vårt produkt er testet i laboratorium"... greit det, men jeg er mer interessert i utfallet av testen. Kommer jeg til å miste hår? :p
     
  17. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,319
    Likes mottatt:
    12,286
    Bonuspoeng:
    183
    En rask kjik på fb-feeden til Nyborg tilsier at vi alle egentlig har daua av covid-19
     
  18. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,167
    Likes mottatt:
    869,675
    Bonuspoeng:
    293
    Over hytten her på solkysten på strilelandet har det i dag føyet minst 6 store fugler ..
    Qartar, Enirates og Turkish ..
    Det er nesten 6 flere enn jeg har sett de siste 2 1/2 mnd. .. dette gir sommerfugler i magen og en enorm reiselyst ..
    Mor og jeg (og jeg er enig denne gang) er blitt enige om å ikke reise utenfor Norge i 2020 , så får vi se hva 2021 bringer .. poengene hoper seg opp og CTene står i kø ..
    Mauritius i mars?
    Dublin mai/juni?
    Texas-Tennessee i juli?
    Herretur med doktoren i september .. NYC-IAD?
    HKG okt-nov?
     
    Avixlo and Sunnfjordingen like this.
  19. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,757
    Likes mottatt:
    8,426
    Bonuspoeng:
    183
    God fredagskveld fra den arktiske hovedstaden
    Her har det regnet og vært rundt 6°C
    Denne gutten spørte favorittjenta om hun hadde noen planer idag og vilke finne på noe, men som han egentlig hadde sett for seg så var hun opptatt. Mye planer ut helgen. Men fra neste uke så skulle hun sette av tid til meg:D

    Ellers er det 32 dager til jeg skal reise hjem for sommeren.

    Gratulerer med dagen @Kristian ha en forsatt flott dag
    Og til alle dere andre så ønskes en fin kveld videre 15907746231455036827956088708130.jpg
     

Del denne siden