Hei. Noen som kan forklare meg hva denne betyr? Siden jeg allerede i denne periode har: Noe nytt som jeg ikke har fått med meg som skjer når man passerer 130 flights?
Ser ut som det står + -23 flyginger. Går da ut fra at +’en «står fast» og at - foran xx indikerer at du har passert kravet med 23 flyginger.
I tillegg er det vel egentlig meningen at det skal være en progress bar (hva heter det egentlig på norsk??) som viser hvor langt på vei mot G/D man er? Den fungerte en gang i fjor hos meg, har ikke sett noe mer til den. Tror den egentlig er blå?
Det er vell gullfarge for å vise at du har gull? Diamanter har ingen linje, vi er jo i mål uansett? Interessant nok er det gull som er starten på linja, slik var det ikke tidligere..
EBD må jo fortsatt rekvalifisere, og da er jo linja nyttig. (På ingen måte livsnødvendig, men dog..) Enten må den funke, ellers kan man jo bare droppe å ha den..
Ingen linje her heller....så EBD er nok ikke kvalifisert til linje Hadde vært morsomt å se en evig linje i gull da...."you have Lifetime Gold" Forøvrig litt artig med kvalifiserende flygninger....har 2 siden periodestart 01/05....har nok endt opp på LH for Europa connections i år for det meste virker det som. Godt man ikke samler segment.....
Kan se ut som de har hatt julebord hos SAS, og noen har tatt en tidligvakt. Kona gikk fra ca 50 000 EB til ca 116 637 EB grunnpoeng over natta ... Vi får se hvor lenge det går før de finner ut av feilen
Tanken kan vel vere besnærande, men strandar vel sidan ein ikkje kan bruke grunnpoeng til reiser? Dei gjeld kun mot status.