LINK Sommeren er jo tid for å rakke ned på Norwegian i norske medier, og de slipper jo sjelden unna her på forumet heller. Men jeg synes denne saken er noe merkelig. Dels fordi det er måte på hvor mye man kan forvente for 80 kr ("Vi fikk en plastboks med denne plasten man drar av og som det kommer vanndråper fra" er vel i hvert fall å forvente hos et lavpris-selskap?), og dels fordi det får vel være måte på hva man skal gå til avisen med. Synes dette selvsagt ikke er like ille som håndbagasje-gate fra tidligere i sommer, men litt voldsomt likevel. Hva tenker dere?
Reknar med dette er lenka: https://www.godt.no/artikkel/24658226/kjoepte-flymiddag-hos-norwegian-lite-innbydende Eg skal ta DY utenlands for fyrste gong på over eit år, og eg vurderte det dit hen at 80 kr var i overkant rimeleg, og bestemte meg difor for å ikkje bestille. Når ein ser på bilete og maten dei fekk, så er det ulikt, men til 80 kr så må det vel vera greit...Men gøyal broccoli... Helsing han som går inn på OSL loungen og tek med matpakke...
Tenker vel at dette er en ikke-sak. Som det i og for seg blir stadig flere av, agurktid eller ikke. Synes også det er nesten ufint av VG å publisere dette, med navn og bilde på vedkommende. Er det ikke noe i pressens retningslinjer om at noen kilder må beskyttes mot seg selv...?
Her gir de Norwegian det glatte lag fordi maten ikke var lik den på bildet. Det var bare en liten brokkoli, give me a break! De sier selv at kjøttbollene smakte helt vanlige, som man bør forvente. De burde fått mat servert med sovemaske på, og så vurdert matet opp mot smaken og ikke det visuelle. Fikk denne på SAS Plus til HKG i fjor høst. Ser helt tragisk ut, men det smakte faktisk ikke så verst.
Jepp, linket til artikkelen med "LINK" øverst i innlegget mitt, men kom vel ikke så godt frem. Måtte teste dette finurlige systemet når jeg først nådde 10 innlegg.
Reagerte også på denne saken, verken denne personen eller journalisten kan ha vært eksponert for veldig mye flymat... var faktisk overrasket over at den kun kostet 80,- ;-)
Blindsmakinger av hvit -og rødviner, og øl. Det du ser er ikke nødvendigvis det du smaker. Har også spist min andel av Drytech og MRE, og vet at smak ikke alltid sitter i øynene.
Må innrømme at jeg også lurte fælt på denne. Hva i all verden forventer folk for 80 kroner . Og enig med @funkenstein , denne personen burde virkelig ha blitt fortalt at dette ikke er noen sak. Snakk om agurktid
Herregud for en ikke-sak.. Klager hun på McDonalds på at burgeren ikke ser ut som på bildet også? Jeg synes det så ganske bra ut, til å koste 80 kr.
Så det var en som kommenterte på en av sidene hvor dette ble publisert : "Få vedkommende til å ta bilde av seg selv rett etter at hun har stått opp uten sminke så vi kan sammenligne med Facebook profilbildet hennes" God idé!
Kjenner jeg blir provosert. 80kr for mat er egentlig latterlig billig. Den maten så ikke noe verre ut enn det man får hos IKEA Jeg hr lyst til å bruke noen stygge ord om sånne mennesker, men nøyer med å registrere at mange nordmenn er bortskjemte drittunger uten perspektiv på ting Man flyr og bor i Barcelona i en (?) uke og så ser maten til 80kr litt annerledes og da er det dyrt og man er lurt?
Servert på UNITED LHR-ORD Helt jlig Servert på SAS i Plus LAX-ARN Rett og slett motbydelig Det som fruen fikk servert på DY var rene luksusmat hvis du sammenligne
Hehe, jeg prøvde å ta visse forbehold både med tanke på standpunkt i saken, samt ordbruk i det første innlegget i denne tråden, men stiller meg fullt og helt bak dette innlegget.
Jeg modererte meg faktisk en del og... Men jeg set tanken med moderasjon. Jeg bare klarte det ikke helt
Jeg bare elsker sitatet: og sånn plast det renner vann av... Når man ikke kjenner til fenomenene kondens da er lyset på, men ingen hjemme...
Fløy Avianca business fra BOG til CTG for ca 14 dager siden, ingen alkohol eller matservering, fikk en cola light da, uten kullsyre, siste rest fra 1 liters flaske. Kanskje VG leser denne posten og kontakter meg? Eller må jeg gjøre det selv?