Det er verre ja. Jeg avbestilte en billett for å få lavere pris (prisene har gått opp og ned som en jo-jo). Trodde jeg fikk en avbestillings-bekreftelse, men det var bare en bestilingsbekreftelse en gang til. De har nok ikke alle systemene sine ferdige ennå.. For å si det mildt.
En skulle jo tro at noen har kjørt gjennom booking-systemet litt nøye, men hvis disse folkene for eksempel kommer fra SAS så vet vi jo at sømløs booking ikke finnes..
Flyr har ikke en gang på plass en automatisk bekreftelse på avbooking, så jeg tenker at her må de ta en ting av gangen
Bookingtjenesten til Flyr er ganske håpløs. Greit nok at det er første dagen, men de har nå hatt litt tid til å teste dette før i dag? Fun fact: Hvis du vil endre setevalg, så må du avbestille, og kjøpe ny billett. Fungerer bare på Fleks..
Flyr ser altså ut til å ha ledig midtsete på flex-billetter, noe jeg verdsetter mye høyere enn loungene som SAS har på OSL. Med rundt 1000kr en vei for flex til BGO er det en helt ok pris, i alle fall sammenlignet med SAS plus hvor du som diamant (og gull?) kanskje muligens får ledig midtsete hvis vinden blåser fra nordøst og 10 juni faller på en fredag når det er skuddår.
Opplever at informasjonen er at det kun er de første 5 radene som har ledig midtsete...og at det "først til mølla" for å få sitte her med fleksbillett. Kjøper man fleksbillett i siste liten kan det hende at man må sitte uten ledig midtsete. Synes grepet med ledig midtsete er veldig bra! Håper SAS ser mer på dette....
Til info er det eneste man trenger å gjøre for å få tilgang til denne å gå på flyr.com og registrere seg på nyhetsbrevet helt nederst på siden Man trenger ikke vente på mail.
Booket på første avgang OSL-TOS - fullfleks til 1391 kr med ledig midtsete. Tenker jeg blir over en natt i Tromsø som lite plaster på såret til turen min som røyk pga karantene driten jeg havnet i. Sete 6 F...så får vi se om det blir noe av noe......