Flyttebil

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Darkcho, 16. sept 2018.

  1. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,393
    Likes mottatt:
    3,328
    Bonuspoeng:
    113
    Hei,

    jeg trenger en flyttebil fra Haugesund til Oslo. Er det noen tips og triks man bør kjenne til foruten Hertz og Avis sine sider? Oslo - Haugesund - Oslo havner på 4000-5000kr, mens Haugesund - Oslo er 10 000kr. Vil selvfølgelig bruke minst mulig penger :)

    Det er altså snakk om å leie en Mercedes Sprinter eller lignende.
     
  2. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,701
    Likes mottatt:
    5,876
    Bonuspoeng:
    183
    Hva med egen bil? Har du hengerfeste ( og BE1-lappen eller bedre?) og trekkraft nok? Det er en stund siden jeg leide henger, men mange steder har 11 m3 kassehengere som sluker det meste.
     
  3. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,393
    Likes mottatt:
    3,328
    Bonuspoeng:
    113
    Takk for tips, men jeg har 20-30 flytteesker, sofa, seng, bord etc. Tror jeg må opp i Sprinter for at det skal fungere.
     
  4. tmolvik

    tmolvik Aktivt Medlem

    Innlegg:
    333
    Likes mottatt:
    247
    Bonuspoeng:
    43
    Det billigste som du ser er nok å levere bilen tilbake der du hentet den. Du kan kjøpe noen flybilletter for enveisgebyret. Om du ikke ønsker det, ville jeg også sett på hva prisen er fra Bergen, da enveisgebyret mellom Bergen og Oslo ofte er lavere enn Haugesund - Oslo. Er du OBOS-medlem, vil det også gi en grei rabatt på den type biler.
     
  5. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Har du sjekket nabobil ?
     
    Darkcho liker dette
  6. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,393
    Likes mottatt:
    3,328
    Bonuspoeng:
    113
    Godt tips Are, der var det en del som kan passe. Takker og bukker.
     

Del denne siden