Ny dag i pappaperm. Kaffi no og trilletur seinare. Fint liv, men dårlig med omsetning på AmEx-kortet.
Tatt helg? I wish! Men ser nå at CT'n på gammel-Amex'n har tikket inn så det gjør jo dagen meget lysere! Gyldig til 2021 og det er jo greit nå som det virker litt usannsynlig at jeg kan få til CT på det nye kortet (*host*Curve*host*) Ha en fortreffelig dag og straks god helg alle sammen.
Sorry for manglende livstegn. Opptatt med å flytte snø, og å flytte eksforloveden mellom byens snøhauger. God helg ønskes alle, enten dere flytter eller flyttes, eller kanskje er immobile?!
Mårn fra svenskegrensa! Fant en snartur til Split i mai med SAS plus for kun 1749kr i går. Første gang på lenge jeg synes å ha funnet brukbare priser på disse "tilbudene" til SAS. Svir av en bunke med Radisson poeng på hotell også så da bør det bli en billig og fin tur. GO` HÆLJ til samtlige forumister, hvor enn i verden ferden går!
God morgen fra Sørlandet.. Her snør det! Det er ikke slikt vi er vant med her.. Normalt så skal det være +3 grader og regn.. Og etter de to dagene vil vi ha sol resten av året Nå er det store mengder med snø over alt.. Og værre skal det bli sier de... hrmf.. Godt det er bare par uker til ferie.. Skal ikke si hva jeg sa sist, det kan være støtende for enkelte, men jeg kan referere til en TV-reklame fra tidligere og si at man kan selv gjennta om man ønsker. I tilfelle er teksten 3x Granca.. .. ..... . Ha en god fredag!
God formiddag fra Trondheim Turen går til hytta etter jobb, utover det ligger vi nok en gang an til resultat langt over budsjett - takk til snø og hålkeføre.... Ha en flotters fredag
Hei og hå fra Drammen, her flagger snøen ned i nærmest katastrofale tilstander i rikets land, da på vei mot jobb, ja 30 min forsinket, startet dagen med å måte snø frese det offentlige rom utenfor der varmekablene avsluttes, da vår kjære måke mannskap, la igjen en brøytekant på nivå med bilskiltet på min "senket M4" da den hadde da blitt en snø plog og tett luftkanalene for bremser og oljekjølerenn ACS/DCS+++ andre sikkerhets mekanismer avskrudd, flatt jern opp bakken i 10graders stigning(joda full isolert garasje med bilen på tomgang i 10 min, så god og varm) så var vi på vei mot jobb. 3 klovner som angivelig enten satt på mobilen, spart noen NOK på vinterdekke, eller drita full hadde kjørt ut og blokkert veien langs min rute til kontoret. Plinget in til sekretæren, det så dystert ut for første pasient kl. 08.00... Bergningsmannskap og politi, fikk ryddet opp etterhvert.....tiden gikk....Fikk sendt noen sms med hjerter, organisering av helg og barnefri helg med min bedre halvdel. Det eneste jeg tenkte så på var,"kommer jeg opp bakken der jeg så pent venter i køen?" Køen løsner, gir gass, antispinn blinker nærmest i epileptisk anfall, "F&¤N ikke mulig å rygge gitt". Av med ACS/DCS+++, gir gass, de piggfrie pigg dekkene klorer seg fast, turboene ulmer turtallet nærmer seg gul og rød varsling, får sideleng og drifter av gårde, med en sky av ikke så miljøvennlig avgasser. Planen for helgen er barnefri og par flasker med+ annet madammen har funnet på https://www.vinmonopolet.no/vmp/Producenter/Bollinger/Bollinger-Spécial-Cuvée-Brut/p/87905 RIKTIG GOOOOOOOOODDDDDDDDDDD HELG
God helg fra Østlandet. Helgefølelsen kom faktisk da SAS sendte e-post om GT. Trodde det var Gin & Tonic tur de skulle reklamere for... Ellers håper jeg snøen ikke skaper alt for store problemer for Gardermoen i dag. Destinasjon London.
God helg fra T-banen! Arbeidsdagen er over, og med det er også siste arbeidsdag på gammel jobb gjennomført. På mandag er det ny arbeidsgiver, og ny arbeidsplass. Det blir spennende! Nå ser det ut til at jeg må bruke helgen på å måke snø. Det laver ned.
God helg fra Bergen, og et par timer med tullball på biblioteket før jeg reiser hjemover til mer fornuftige trakter, med tanke på klima og lyd og dialektnivå. Bergen er best på besøk.... Men det blir sen bollelunch på Flesland Ps, hele bergen har tatt fri. Det er planleggingsdag på den offentlige skolen, noe som betyr at bussen til byen bruker 20 min mindre en på en normal arbeidsdag. Vi har det alt for godt i Norge..... Edit: Det ble crazy Fredag. Både bolle og kanelsnurr.....
Planleggingsdag i barnehagen også ... Det betyr at morfar må trå til .. moren har arvet en «god vane» og får derfor 6 legs med SAS og Austian til OTP ... Nå sover minstemann og den største på 4 ser Barne-TV på en telefon ... 18 dager til BGO - MRU ....
Huff da Prof. @Are de brillene på ditt Avatar har visstnok fantastisk RTG syn Viste du ikke jeg har patent på Dr-SYK
Ja visst får daglig kommentarer til jeg forteller dem, er jo initialene i mitt påtvungen( mente velsignede) navn ifra avkom årgang 1981. 99% tar det med en klype salt, verre med 1 % som sier og himler øyene, "det var da ikke morsomt, jeg som er så dødsyk" og er egentlig bare en hysterisk dame i sin beste årgang, der livet dreier seg rundt sin egen akse basert på en pakke Sobril og en flaske vin pr dag...
God ettermiddag fra ett innsnødd hjemmekontor rett utenfor OSL. Det vurderes en MP billett til TRD i morgen for å se på bil, Stjørdal så kan jo ikke være langt unna. Men frister ikke helt å bruke lørdagen på å kjøre ny bil TRD-OSL. God helg folkens