God morgen fra Trondheim, hvor været er opp mot 180 grader motsatt av det @indahla erfarer... Grått og vått... Satser på at det verste været gir seg i løpet av uka, slik at Påska blir bra Hjemmekontor fortsetter for fullt, men begynner å bli lei nå... Ha en fin mandag
Tydelig at vestlandsveiret har reist austover, @indahla. Her vestpå småregnar det. Det ser stygt ut for hotellfrukosten min på onsdag. Svigerfamilien sitt fly er dessverre blitt flytta slik at dei landar tidleg på kvelden. Då blir det nok havregraut, heimekontor og hyseburger i timane før avreise til BGO litt etter lunch. SAS har sendt mail om at dei har endra på sommarferien vår, men det er ikkje råd å sjå noko nytt inne i appen. Vi lyt framleis finne oss ny flight OSL-FRA. For det blir vel råd å reise på sommarferie til Asia i sommar? Høhøhøhø.
God morgen! Solen skinner, og koppen er full av kaffe. Heldags kurs i dag og i morgen, med meg som kursholder. Da får jeg jo ikke brukt så mye tid på IF som jeg ønsker. Nyt mandagen!
God morgen fra Viken Rødt, rødt og atter rødt, barna hjemme, fruen hjemmekontor, men ut. på kontoret i full eksponering, må si en er glad er fullverdig vaksinert. Nå kan vi reise igjen? Hvor er det digitale passet? Forsatt TTT, vente leken er ikke hyggelig. Savner en(flere) fly tur(er) Pasient case update: Den vaksinerte personen i en husstand på 3, der 2 er smittet med Covid 19, er fortsatt testet negativ for Covid , test nr x3. Ha en super mandag.
God morgen fra hjemmekontoret. Første kaffe skal snart i kroppen, grei forberedning til en rekke møter i dag. Ser på kalenderen og på fredag står restene av alle påskeferieplaner som ikke blir noe av. Egentlig rart at SAS-appen kun legger til flygninger men ikke fjerner de ved kansellering. Jaja, det blir vel bedre tider etterhvert som verden får sprøyter. Ha en flott mandag!
Blåmandag fra Oslo. Våknet til melding i SAS appen om at tur til Tokyo i oktober var kanselert, ingen ytterligere forklaring eller epost, men turen er borte vekk. Denne var kjøpt med bruk av 2019 CT'er, noen som vet hva utløpsdato på disse er/var nå?
God formiddag fra Trondheim Fortsatt grått og vått her som @NorFlight påpeker...håper vi nå bruker opp styggværet så blir det bra til påske Håper alle får en makeløs mandag
God morgen fra Sølvbyen. Strålende vær, og terrasselunsj er til vurdering. To dager til vaksine, nå gjelder det å sitte stille i stolen og ikke pådra seg noe som stopper prosessen. Ha en frisk og forventningsfull dag!
God morgen, her måtte dessverre en ct avbestilles. Nå har jeg 8 dager på å finne noe nytt. Snuser ellers på en MR til Berlin i slutten av juni. Det er smått utrolig å kunne raske inn 21000 statuspoeng på en tur...
God mandag fra den arktiske Hovedstaden og nærmere bestemt på universitetetsbiblioteket her hvor jeg skriver et arbeidskrav og jobber litt med en større oppgave om knutepunkt i Tromsø. Ellers har helgen bestått av speideraktivitet over zoom og et sent årsmøte i gruppa (skulle vært i begynnelsen av mars) blir til ikveld så er der bare bachelor jeg skal skrive på nytt de kommende ukene. Må ha en litt bedre karakter enn hva jeg fikk ifjor Men blir nok bedre. Men ha en flott mandag alle sammen
God ettermiddag fra det sørlandske! Ser at noen har meldt om kansellering av Tokyo-turer i oktober. Da begynner det å bli ubehagelig nærme min (og sønnens) planlagte CT miniuke/langhelg til Japan i slutten av november (NH inn og LX ut fra NRT). Får håpe det beste. Det planlagte programmet begynner å ta form. Har booket hoteller og blinket ut aktiviteter,- men det må jo være litt tid til "på sparket" opplevelser også. Ankomstkvelden blir det Wyagu-biff, kvelden før avreise : "Pub-crawl".
God kveld frå det Vestlandske. Vær rapporten av @Eddie47 frå tidligere i dag gjelder fortsatt med grått vær og lett regn, men det begynner å bli lysere om kveldene så vi er vel på rett vei. Ha forsatt god dag av det som er igjen av mandagen.
God kveld fra hovedstaden. En rolig start på uken med lite møter i kalenderen, så da kunne tiden brukes til å komme ajour med innboks og høringssvar som måtte skrives. Fint å få mulighet til å komme seg ajour nå som det nærmer seg helligdager og påskefri. Kvelden tilbringes i sofaen med underholdning fra Netflix på skjermen, den nye sesongen av Drive to Survive anbefalles! Nyt kvelden folkens