først posten her. Jeg booket en ct bilett som følger gjennom talinn kontoret og fikk ordnet det etter 3 forsøk på samme reise rutinga. Osl-cph-pek-hnd og samme retur. Da i business Jeg hadde ikke noen preferanser på turen fra osl-cph og ser at jeg lander 20.00 og turen går videre til pek 21:00. Spm er om det går ann å forandre bare osl-cph flyvingen til en tidligere flyvning? Eller må hele reisen bookes om? Dette fordi jeg lurer på om 1 times transfer kan være litt kort tid? Redd det bare blir tull hvis jeg ringer tallinn igjen
Det bør gå bra så lenge det er ledige seter på ett tidligere fly og du ikke opplever det samme som meg med "married segments". Det er bare å prøve om du synes det blir knapt med tid.
Det er bare å ringe Tallinn og spørre om det finnes ledige seter en time tidligere, men hver endring koster 150 kr. (Per pers?) Uansett kan resten av reisen være urørt.
Takk for svar Det er vel kanskje ikke den mest spennende rutinga på en ct her inne, men den jeg fikk gjennom da jeg ringte Altså, hvis flyet fra oslo skulle være litt forsinket så er det jo kjedelig å ikke rekke videre. Hvis man ikke rekker flyvningen fra cph til pek. Alt er i business på sas, vil man da bare få tilbud ombooking til evt ledige eurobonus biletter på business dagen etter?
Jeg tror ikke det trenger å være ledige EB-billetter for at du skal bli ombooket. Er det ledig i Business så får du plass. Ev. kan du kanskje bli ombooket til ett annet flyselskap.
Det går rykter om en som fikk flydd SQ F på den måten, men det beviser vel bare at alt er mulig når det kommer til forsinkede bonusreiser.
Det er vel ikke rykter heller.. Men er ikke mange som har klart å grine seg til SQ F med en LH F bonusbillett.