Forlenget gullperiode grunnet nytt EB-system

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av henrikvd, 20. juni 2017.

1. henrikvd

henrikvd Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    629
    Bonuspoeng:
    93
    Gull(grace)perioden min går egentlig ut nå i juni, men2. juni fikk jeg brev fra SAS.

"[...] We're happy to say that the migration was successful, however, your travel cash card has been impacted.

As a result, your current EuroBonus tier leven and the expiry date on your card have been extended by 12 months. You also won't be downgraded during the extended period.
    "

Dette var et veldig hyggelig brev å få, men jeg skjønner ikke helt begrunnelsen. ER det noen andre som har fått tilsvarende?

DanH liker dette
  2. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,965
    Bonuspoeng:
    293
    Har du brukt travel cash-kortet?

3. Petter B-C

Petter B-C Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,579
    Bonuspoeng:
    113
    Nei? Ikke fått noe slik. Men vil gjerne ha slik jeg også til mitt TravelCash diamond-kort. Lov å håpe på en 12 mnd forlengelse der også :D

Last edited: 20. juni 2017
  4. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,027
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg fikk nytt kort og samme brev. Aktivert travel cash en gang av nysgjerrighet så er vel derfor... ulempen er at kvalifiseringsåret mitt går fra 1.mai til 30. april så for min del ble det ikke utvidet noe i det hele tatt... fikk bare 1 år til fram fra overgangen til ny Eurobonus som da var like lenge som jeg allerede hadde kvalifisert for.

Petter B-C liker dette
  5. Misterix

Misterix Veteran

Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Petter B-C liker dette
  6. Petter B-C

Petter B-C Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,579
    Bonuspoeng:
    113
    Da har jeg isåfall et spørsmål: Jeg er en av sikkert mange som bestilte travel cash-kortet av nysgjerrighet, fylte på de påkrevde 100 kronene og brukte opp disse innen en viss tid for å få en slump velkomstpoeng...

Men til tross for at jeg flere ganger "aktiverte" kortet i profilen min, brukte det til et kjøp på akkurat 100 kr, så ble det fortsatt stående i profilen min en knapp med noe a'la "aktiver ditt TravelCash-kort" eller lignende... Men poengene fikk jeg jo.

Flere som har gjort opplevd dette? Kjipt hvis jeg går glipp av 12 mnd ekstra diamant bare fordi jeg ikke har doktorgrad i IT & flaks og ikke fikk aktivert kortet akkurat slik SAS-labyrinten ønsket :confused:

7. Misterix

Misterix Veteran

Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Logget akkurat inn på en annen EB konto som har travel cash (aldri gjort noe for å aktivere dette men kort kom automatisk i posten med chip). Den kontoen var hvert fall ikke tilbake på Gull (opptjeningsperiode begynner 1 Mars).

8. henrikvd

henrikvd Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    629
    Bonuspoeng:
    93
    Det kom som brev sammen med bagtags og nytt kort.

Jeg rakk med andre ord ikke å softlande til sølv (i utgangpunktet juli 2017).

Husker ikke hva jeg gjorde og ikke gjorde med travel cash-kortet, men jeg satt2 i hvert fall inn en hundrelapp. Om jeg brukte opp alt, eller om det stod 12 kroner igjen er jeg usikker på.

Anders88, Petter B-C and Misterix like this.
  9. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,027
    Bonuspoeng:
    183
    Kom per post, brev med tilhørende nytt kort

10. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,027
    Bonuspoeng:
    183
    Har samme utfordring... har tydeligivs aktivert det vellykket siden SAS sender meg nytt kort pga. at jeg en gang i tiden aktiverte travel cash, men har aldri fått opp oversikten i appen eller på nettsiden over travel cash, kun den knappen med "aktiver"... så dette er nok enda en ting SAS IT aldri har fått til å funke :(

Del denne siden