Forslag til Insideflyer forumet

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av RoadKing, 17. aug 2016.

  1. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,661
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    Når jeg skriver meldinger, så er det to menyvalg jeg savner.

    1: Når du har noe nytt å si (altså ikke svare på en) i en eksisterende forumtråd, som har gått noen runder (og dermed har en del sider), så må du først gå til den siste siden, og deretter bla deg helt til bunns. Jeg savner en knapp på toppen av hver side som heter "Nytt innlegg" eller noe slikt, dette er spesielt praktisk når man har mobiltelefon.

    2: Når jeg bruker mobiltelefon, så hender det, pga pølsefingrene mine at jeg slumper borti svar knappen. I slike tilfeller, og tilfeller hvor jeg ombestemmer meg, så skulle jeg ønske det var en Avbryt knapp tilgjengelig. Mulig å fikse det?
     
    Fredrik81, geddi, Baldrick and 3 others like this.
  2. Petter B-C

    Petter B-C Senior Medlem

    Innlegg:
    1,274
    Likes mottatt:
    1,579
    Bonuspoeng:
    113
    Hadde vært fint å slippe "Velkommen til InsideFlyer" banneret etter login som popper opp kanskje 30 sek. etter at forsiden er lastet inn.
     
    bighc liker dette
  3. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,294
    Likes mottatt:
    3,252
    Bonuspoeng:
    113
    Dette er en tråd jeg har leitet etter!

    I hotelltråden følges det en mal som ser slik ut:

    Hotell:
    Min status:
    Rom booket:
    Oppgradert:
    Andre fordeler:

    Vet ikke om det er en insideflyer mal eller om den er blitt til over tid. Uansett, jeg skulle gjerne ha sett at det ble lagt til:

    Booket hvor:

    Her kan svaret gjøres enkelt med:
    1. Hotellets nettside
    2. OTA
    Eller det kan spesifiseres hvor man har booket, hotels.com, booking.com osv.

    Da kan man følge med og se om det er bedre sjanser for oppgradering om man booker på hotellets sider vs ulike OTA sider.
     
    Last edited: 17. aug 2016
    RoadKing liker dette
  4. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Den har blitt til over tid, så det er ingen offisiell mal. Det er bare å legge til det du mener og håper på at neste poster kopierer dine felter. Vi har sett at det er flere andre som på leiebil f.eks. som har utviklet seg gjennom tiden...
     
  5. Lwtrd

    Lwtrd EBS

    Innlegg:
    113
    Likes mottatt:
    23
    Bonuspoeng:
    28
    Den første kan jeg ikke hjelpe deg med dessverre.
    Vedrørende det andre punktet er et alternativ for oss med pølsefingre å bruke nettbrett i stedet :D
    Skjønner ikke hvorfor det er vanskeligere å treffe riktig nå enn i gamledager med Nokia 5110 og vennene....
     
    RoadKing liker dette
  6. Neonex

    Neonex Senior Medlem

    Innlegg:
    1,301
    Likes mottatt:
    1,471
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg fant, jeg fant! (For en gangs skyld søkt gjennom site:insideflyer).

    Vet ikke om det er teknisk mulig, men hadde vært kjekt med en mulighet for media med GIFer, slik at man da kan embedde GIFen, på samme måter som videoer og bilder og gjerne slik at den animerer enten ved at man klikker play som med videoer eller går av seg selv, fremfor sånn det er nå at man må klikke på linken for å gå til siden for upload for å se GIFen.
     
  7. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Grøss og gru..
    Disse gifene sender et klart signal om at jeg blir (har blitt?) en gammal gubbe... Synes de er omtrent like morsomme som folk som ler av sin egen fis...
     
    Robert H, Malmo, awt and 2 others like this.
  8. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,111
    Likes mottatt:
    114,460
    Bonuspoeng:
    350
    Altså, du skal ikke undervurdere en god fis, men GIF har jeg ikke sett noen innstillinger for. Kan lete litt....
     
  9. Mbj

    Mbj Aktivt Medlem

    Innlegg:
    264
    Likes mottatt:
    701
    Bonuspoeng:
    93
    Mulig jeg misforstår hva du sikter til, men ute i oversikten har hver tråd en blå sirkel til venstre for tittelen om den har nye innlegg en ikke har lest. Ved å trykke på denne kommer man rett til første uleste innlegg.
     
  10. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,661
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    Du misforstår litt :)
    Slik som nå, nå har vi begge lest alle innleggene i denne tråden. La oss si det går et par uker, så finner jeg ut at jeg har en ide til en ny funksjon i forumet og vil skrive om det her.
    Da må jeg (først inne tråden naturligvis) først inn på tråden, så finne den siste sida og deretter bla meg helt til bunnen før jeg kommer til denne boksen jeg skriver i nå.
    Men for all del, jeg fikser det, det er nok ofte et større problem å finne igjen tråden du skal skrive i :)
     
    Mbj liker dette
  11. Kaffen

    Kaffen Globetrotter

    Innlegg:
    2,049
    Likes mottatt:
    5,345
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg kunne tenkt meg muligheten til å fikse stavefeil på overskriften på trådene, kunne gjøre det før men av en eller annen grunn så funker ikke det lengre o_O
     
  12. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,881
    Likes mottatt:
    57,481
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg endret tittel på en tråd (som jeg selv startet) i går, så det er fortsatt mulig.
     

Del denne siden