Forslag til Insideflyer forumet

Tråd i 'Bonusfeber Lounge' startet av RoadKing, 17. aug 2016.

1. RoadKing

RoadKing Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,016
    Bonuspoeng:
    113
    Når jeg skriver meldinger, så er det to menyvalg jeg savner.

1: Når du har noe nytt å si (altså ikke svare på en) i en eksisterende forumtråd, som har gått noen runder (og dermed har en del sider), så må du først gå til den siste siden, og deretter bla deg helt til bunns. Jeg savner en knapp på toppen av hver side som heter "Nytt innlegg" eller noe slikt, dette er spesielt praktisk når man har mobiltelefon.

2: Når jeg bruker mobiltelefon, så hender det, pga pølsefingrene mine at jeg slumper borti svar knappen. I slike tilfeller, og tilfeller hvor jeg ombestemmer meg, så skulle jeg ønske det var en Avbryt knapp tilgjengelig. Mulig å fikse det?

Fredrik81, geddi, Baldrick and 3 others like this.
  2. Petter B-C

Petter B-C Senior Medlem

Likes mottatt:
    397
    Bonuspoeng:
    63
    Hadde vært fint å slippe "Velkommen til InsideFlyer" banneret etter login som popper opp kanskje 30 sek. etter at forsiden er lastet inn.

bighc liker dette
  3. geddi

geddi EBD, CFAP, BAEC Silver, HHonors Diamond, BWD, CCG

Likes mottatt:
    755
    Bonuspoeng:
    93
    Dette er en tråd jeg har leitet etter!

I hotelltråden følges det en mal som ser slik ut:

Hotell:
    Min status:
    Rom booket:
    Oppgradert:
    Andre fordeler:

Vet ikke om det er en insideflyer mal eller om den er blitt til over tid. Uansett, jeg skulle gjerne ha sett at det ble lagt til:

Booket hvor:

Her kan svaret gjøres enkelt med:
    1. Hotellets nettside
    2. OTA
    Eller det kan spesifiseres hvor man har booket, hotels.com, booking.com osv.

Da kan man følge med og se om det er bedre sjanser for oppgradering om man booker på hotellets sider vs ulike OTA sider.

Last edited: 17. aug 2016
    RoadKing liker dette
  4. Kjakan

Kjakan Let There Be Dragons!

Likes mottatt:
    965
    Bonuspoeng:
    113
    Den har blitt til over tid, så det er ingen offisiell mal. Det er bare å legge til det du mener og håper på at neste poster kopierer dine felter. Vi har sett at det er flere andre som på leiebil f.eks. som har utviklet seg gjennom tiden...

5. Lwtrd

Lwtrd EBS

Likes mottatt:
    13
    Bonuspoeng:
    8
    Den første kan jeg ikke hjelpe deg med dessverre.
    Vedrørende det andre punktet er et alternativ for oss med pølsefingre å bruke nettbrett i stedet :D
    Skjønner ikke hvorfor det er vanskeligere å treffe riktig nå enn i gamledager med Nokia 5110 og vennene....

RoadKing liker dette

Del denne siden