Forslag til poengeopptjening

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av fly4fun, 14. mars 2018.

  1. fly4fun

    fly4fun Aktivt Medlem

    Innlegg:
    454
    Likes mottatt:
    338
    Bonuspoeng:
    63
    Hei folkes,
    jeg trenger deres kunnskap rundt poengopptjening.

    Dumme meg booket en fin tur til SFO i august, det blir gøy, og jeg tenkte dette blir nok til å holde Gull kortet. Jeg ligger på 32 per dagsdato, jeg har noen få planlagte turer igjen innlands i påska (4 til sammen) men de samt turen over dammen og de status poengene som kommer fra EBB Mastercard premium være mer enn nok for å bikke over 45K.
    Problemet er at jeg ser nå at min opptjeningsperiode er til juli, ikke august. Flaut.
    32 + statuspoeng fra mastercard t.o.m fører regnskapet mitt til 36. Om jeg legger til 4 rundturer innland er det 37. Da mangler jeg plutselig hele 8 tusen poeng til å beholde status.

    Så tar jeg gjerne imot tips om hvordan jeg skal få tak i de manglende poenger.
    Eneste begrensning er at jeg kan ikke reise noe særlig før slutten av mai, og at jo billigere jo bedre i dette tilfellet. Ingen vits å starte superturer i BIZ til Sydney med arbeidsledig samboer dessverre.

    Takk for hjelpen :)
     
  2. Oslo1989

    Oslo1989 Senior Medlem

    Innlegg:
    558
    Likes mottatt:
    290
    Bonuspoeng:
    63
    Si til samboer at du skal fly tur retur osl-lhr i et par dager, så tar du en supertur til sydney :p
     
    Wiolenze liker dette
  3. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,111
    Likes mottatt:
    114,460
    Bonuspoeng:
    350
    Du finner greie priser på feks osl-cph-gdn-cph-osl i plus. Det er en flott halvdagstur.

    Det lar seg også gjøre å få innom ARN i tillegg har jeg hørt, men da tror jeg du må booke via Berg Hansen.

    Er flere her som har gjort denne turen, så kommer nok noen konkrete tips snart.

    Ellers får du ta en helgetur til HKG, der finner du ofte svært bra priser i GO og legger inn bud til plus eller biz med plusgrade, så får du en fin tur og masse poeng
     
  4. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,425
    Likes mottatt:
    29,340
    Bonuspoeng:
    183
    En snu i døra tur i Plus på intercont flight holder jo til 8k Poeng.
     
  5. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    Flyr til BGO via GDN i morgon. Gjer 4500 poeng eks 25% status bonus. Elles har eg sett at Hamburg kan vera hyggeleg i pris. Har ikkje fått testa Berg-Hansen endå, men viktigst for meg er å få med ein Skandinavia-EU flyvning som gjer 1500 poeng
     

Del denne siden