Fort Lauderdale til Hyat Pier sixty six

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Norfindir, 04. aug 2015.

  1. Norfindir

    Norfindir Senior Medlem

    Innlegg:
    585
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    TIl vintern skal vi komme oss fra Fort Lauderdale til Hyat Pier sixty six hotel. Hvordan er prisforskjellene på "vanlig" taxi, Uber og pre-bestilt som Blacklane? Er det noen som har rabattkoder til sistnevnte som kan brukes her? :)

    Vi kommer dit kl 9 på kvelden etter en lang tur fra skandinavia og vil helst komme oss til hotellet på en så enkel måte som mulig.
     
  2. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,684
    Likes mottatt:
    10,232
    Bonuspoeng:
    293
    Så nært som det hotellet ligger flyplassen så hadde jeg ikke tenkt på noe annet enn å finne det enkleste og raskeste. Mest sannsynlig så har de vel en egen shuttle service også? Bare vær obs på at den kanskje må forhåndsbestilles slik at dere slipper å bli stående og vente på denne.
     
  3. Norfindir

    Norfindir Senior Medlem

    Innlegg:
    585
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    har dårlige erfaringer med hotell shutles som ikke venter når flyet kanskje er 10 min forsinka.. Men enkleste er vel da kanskje å ta en vanlig taxi utenfor?
     
  4. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,684
    Likes mottatt:
    10,232
    Bonuspoeng:
    293
    Ja, det kan vel hende at de forlater "åstedet" om dere ikke er i rute eller noe ja. Men da hadde jeg i alle fall blitt rimelig forbanna og tatt det opp med hotellet ved ankomst. Spesielt viss shuttlen var der kun for dere. Men ja, en vanlig taxi på utsiden burde funke bra. Mener vi betalte under 20 USD når vi var der i februar for ca samme distansen og det var plenty med biler tilgjengelig.
     
  5. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,103
    Likes mottatt:
    1,210
    Bonuspoeng:
    113
    Vi har brugt UberXL i Miami for at komme til/fra cruise flere gange - så det ville jeg helt sikkert også bruge i dit tilfælde. Absolut intet problem og prisen har været unbeatable... Eneste problem med Uber i Florida er at komme til MIA. Her har flere nægtet at køre os til da de bliver udsat for forskellige former for chikane - så det blev en dyr og slidt taxi med en sur chauffør, som absolut ikke var interesseret i at have kunder. Wonder why Uber is succesful? ;)
     
  6. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,847
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    Det er bare 10 min reise, tok en taxi på ca tilsvarende strekke til Embassy Suites nedi gata der. Gammel og slitt men det var enkelt og greit for en kort tur.
     
  7. Bjoern In America

    Bjoern In America Digger USA og Japan!

    Innlegg:
    744
    Likes mottatt:
    1,009
    Bonuspoeng:
    93
    Hvorfor leier du ikke bil?

    Skal man oppleve noe og komme seg rundt i Florida er det et must å ha bil.
     
  8. Norfindir

    Norfindir Senior Medlem

    Innlegg:
    585
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    skal på cruise :) Den lille tiden vi er ekstra i FLL blir nok brukt til strand og å fikse jetlag. + jeg har absolutt ingen intensjon om å være edru ved ankomst!
    takk for tilbakemeldinger!
     
    Travellingalf liker dette

Del denne siden