Hjemreisen fortsetter. Første legg baklengs. Qsuite mot vindu. Ventetid hos Malaysians førsteklasselounge, nå døpt om til Premium, fordi det er en Emerald lounge da Malaysian ikke har hatt F på en god stund. Men kvaliteten er den samme.
God formiddag fra La Digue. Ferdig m frokost. Skal hente to elsykler å ta en strandsafari. Grand Anse først. Store bølger, moro å bade. Stemningsbilde fra solnedgang
God torsdag fra hovedstaden! Det er ungenes favoritt dag etter julaften. Godteri er kjøpt inn. Håper det kommer noen forventningsfulle knask, eller knep barn innom etter middag. Sas bidrar godt til stemningen Ha en strålende Hallween alle sammen
God morgen fra solkysten .. i dag har vi fått besøk av «Jakob» .. så langt har han lagt igjen ca 40 mm i dag og meterologen sier at dette bare er begynnelsen .. Likevel har min datter funnet det for godt å kjøre fra prærien i indre Viken (Buskerud) til hytten på strilelandet i dag .. hun om det! Litt travelt om dagene, må en tur til Bartebyen før vi setter nesten mot Penang i neste uke ..
God morgen fra Playa Paraiso. 19°c, lovet å stige til 23. Vi er også lovet å få koffertene innen en time. Det blir kjekt, selv om vi gjorde noen " nødkjøp" i går. Ha en fin dag, måtte værgudene være med dere alle!
Morn fra Trondheim! Huset har fått litt Halloweendekorasjoner, godisskål er fylt opp, så da er det bare å bli ferdig med jobbdagen. Brukte litt av gårsdagen på å finne ut hva som finnes rundt hotellet i Atlanta. Fant en sjappe som har bøffelkjøtt på menyen. Det har jeg aldri spist, så da har jeg fått et mål utenom å besøke World of Coca Cola Ha en skummel torsdag
God morgen fra nordvest hvor det er ganske vått nå. Vil tro at Jakob setter litt brems på halloween godteri sankingen i kveld. Ellers fått schedule change på SFO turen i mars neste år som medfører et par timer ekstra i SFO. Altså ingen krise. Snart er det fredag!
Bratt morgen fra Dublin, booket om til tidligere hjemreise for å rekke noen teamsmøter i ethermkddag. Føles ikke så smart akkurat nå. Det blir via FRA isf MUC som gjør passkontrollen litt mer komplisert. Edit; denne ble vist ikke sendt i 6 draget når jeg startet, er allerede halvveis til Frankfurt nå
Lunsj på FCT, ble menyen siden jeg har ca 25 min her; Bil funket så litt mindre krøll å komme seg til passkontrollen og ut;
God torsdag fra Tigerstaden. Opphavet skal komme på besøk fra Bergen og har måttet bytte ut Vy med SAS takket være Jacob. Og så vasker vi vist vinduer.
God ettermiddag fra hovedstaden. Fint vær i dag, overraskende varmt. Så det er utepils på programmet nå. Vel fortjent etter en dag med konferanse og møter. Har tatt på oransje jakke, det er det nærmeste jeg kommer Halloween-feiring. Ha en fin en!
God kveld fra Flesland. Vått, vind og mørkt utenfor, men heldigvis har Avinor betalt for både strøm og varme inni terminalen. Mye folk her, har vel både med at torsdag er reisedag og at både veier og jernbane er stengt så da er fly beste løsning. Glad jeg for det meste har jobbet innendørs i dag, den delen av arbeidsdagen som ble tilbrakt utendørs var vått. Så nå får man bare tro SK286 er i rute så man kan komme til litt mindre våte forhold på Østlandet!