Fredag ATC blues

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av tobeornot999, 09. jan 2026 kl 08:47.

1. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    12,551
    Bonuspoeng:
    293
    Flydagen har ikke en gang startet, men mailen fra BA kom inn en gang midt på natta:

BA-Skjermbilde 2026-01-09 084818.png

Vel, vel, flightradar og BA sin egen route status tracker sier ca 20m forsinkelse. Det kan jeg lett leve med, men forsinkelser har jo en tendens til å vokse seg større utover dagen....

Calling, Wiolenze, obay and 7 others like this.
  2. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    22,912
    Bonuspoeng:
    293
    God fredag fra kontoret i Sandefjord. Akkurat nå, med alle forsinkelsene og kanselleringene, er det greit å være her :p

Godt det er helg om noen timer.

Calling, Wiolenze, obay and 6 others like this.
  3. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,601
    Bonuspoeng:
    163
    God morgen fra nordvest hvor det er bytur i dag. Mail fra Virgin om equipment change til LAX i august, dessverre fra a350 til 787 så nå blir det kiste bortover. Ellers ikke så værst å besøke scandic i dag:
    IMG_5241.jpeg

4. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    35,646
    Bonuspoeng:
    183
    God snart-helg-dag fra Oslo!

Bikket akkurat over til nytt gullår, drøye fire måneder inn i perioden. Så da er spørsmålet om en skal ha nok motivasjon til å gå for diamanten i år igjen, blir jo litt mer fristende med livstidsstatus dinglende som en gulrot i det fjerne, på den andre siden er det åtte år igjen,

Calling, pgaa, Wiolenze and 6 others like this.
  5. pgaa

pgaa Bygdetulling

Likes mottatt:
    1,296
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Oslo

Slapp ikke unna i dag heller, så på kontoret har man kommet seg.. Lurer på hvor det av dette heftige snøværet som ble meldt ble av.. Ikke at jeg savner det forøvrig. Men nå i disse miljøtider er det jo ekstremvær når det kommer 5-6 cm snø i Oslo i følge Ruter.. Men greit å helgardere og unnskyldninger kan brukes :D

Ellers T-4 timer og 27 minutter til helg..

Ha en bedre fredag med eller uten snø

6. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    11,541
    Bonuspoeng:
    183
    Frifredag! Turnusfri er alltid sweet, så er det å prøve og få noe ut av dagen, da. IT-support hos opphavet står på timeplanen, og litt online shopping for å fylle poengbingen. Men først kaffe og IF! Ha en sprudlende dag!

Calling, pgaa, Wiolenze and 3 others like this.
  7. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    12,551
    Bonuspoeng:
    293
    BA var raske i turn-around på OTP med samme maskin.

I tillegg har de sannelig vunnet en halvtime på flighten inn til Oslo fra LHR. Da blir det lutter glede når de akkurat nå antyder 5 minutter forsinkelse bare.

Klok av skade vet jeg at det kan snu til 1 time ute på tarmac før de får push-back fra OSL når plutselig slots for landingen på LHR ikke er tilgjengelig. Så jeg tar ikke gledene på forskudd, men skal ha champagne ombord ja :)

I mellomtiden leverer OSLounge Premium bra som vanlig.

20260109_132627.jpg

Screenshot_20260109_135922_Flightradar24.jpg

8. Calling

Calling Senior Medlem

Likes mottatt:
    14,902
    Bonuspoeng:
    183
    God aften fra Oslo. Årets lengste arbeidsuke er over. Fortsatt 6,5 uker til neste planlagte reise - det må det gjøres noe med. Fikk også siste steg for Conscious Traveler 2025. Nå mangler jeg knappe 5000 nivåpoeng for å bli gullmedlem til jeg går i penalet ;)

Del denne siden