Grattis med dagen, @Stuttfeiten ! Jeg var feiret deg i hele dag med å holde kurs for folk som var enten litt under middels interessert, eller langt over middels irriterende. Men, nå er det helg, og i morgen tar vi over nytt hus. Nåværende bolig er tømt, og millioner av kroner har byttet kontonummer i løpet av dagen. Booket en CT-tur til Tokyo i dag da. ANA F med ny kabin. Kanskje det er mulig å reise i slutten av neste sommer?
God kveld fra Øyafestivalen, som idag foregår i tvstua hjemme. Idag har jeg kansellert nok en flytur :/ Men jeg har også fått godskrevet noen statuspoeng fra en kansellert flyvning i sommer. Så da kvalifiserer jeg til gull på egenhånd uten forlengelse, bare sånn for sikkerhets skyld...
Virkelighetens Terminalen: https://www.nrk.no/norge/strandet-pa-flyplassen-i-kirgisistan-1.15122366 Fikk lyst til å se filmen igjen.
God kveld fra hovedstaden. Siste arbeidsdag for noen uker gjennomført, nå er det ferie. Ikke veldig mye planlagt, men kursen settes mot hytta på søndag så blir nok fint det Nå skal jeg markere første kveld av ferien med litt godt drikke. Gratulerer med dagen @Stuttfeiten Nyt kvelden folkens