T-0 med gamle bolgaget til EWR i noen dager før jeg drar til Mexico. Må jo utforske nye destinasjoner Lett stresset reisefølge har nå landet i 6C for første legg mot Stockholm. Nå er det helg!
God tur @ccurrahee og endelig fredag! Litt kaffe og mat er fortært, og det blir en liten styrkeøkt før en benker seg ned for dagens møter og oppgaver. Ligger inne med 2 award bookinger for påsken men ser jo at tilknytningen tur/retur TRD-CPH er jo ufattelig dyr. Nesten bedre å droppe award og kjøpe gjennomgående billett i eco (og heller satse på upgrade)
God morgen alle sammen. Skulle vært i gang med forberedelser til 11:34 toget til Gardermoen nå, men den gang ei. Det er fint vær ute, det blir nok ei fin helg lell Bon voyage @ccurrahee
God morgen fra hjemmekontoret! Har kun videomøter i dag, så da er det lite poeng i å dra til byen for å glane på et skjerm og i en kamera der... De som følger med på tråden om bestilte bonusturer har vel allerede fått med seg at "strand og palmesus" som tidligere ble etterlyst er blitt til Bangkok. Fant businessbilletter som passer veldig bra ifm bursdagsfeiring så jeg måtte bare bestille. I Bangkok er det varmt, ikke langt til strender, palmer har jeg ikke undersøkt om de har. Men det skjer i det minste ting der, og det hindrer meg fra å gå fra vettet. Er ikke veldig flink på å holde meg i ro over lengere perioder på samme sted. Ellers må jeg snart få ut fingeren og få bestilt en tur til Nederland i helgen før 17. mai. En liten bryggeøkt der nede slik at øl rekker å gjære ferdig innen jeg skal tilbake med noen venner. Det var det for nå. Ha en flott dag alle sammen og god tur til de som er eller skal på tur!
God morgen fra kontoret! Straks i gang med å holde kurs, da går iallfall dagen ganske raskt. Straks helg! Har knotet litt med Choice sin nettside i dag, da jeg fant ut at en bestilling til uken ikke fantes, selv om jeg har fått bookingbekreftelse. En annen booking lå i listen selv om den var kansellert. Så det blir spennende å se om jeg får en seng til uken. Ha en finfin fredag! Både dere som er på tur, og dere som skulle/burde ha vært på tur.
God morgen fra kontoret. Booket en bonusreise til Praha som back up/ ekstra tur i fellesferien. Fikk schedule change på returen og det åpnet opp muligheten for utvide oppholdet fra 3 til 7 dager. Kom til en sur Svenske som ikke ville ta i bookingen. Roboten til Sas hadde automatisk flyttet oss med retur fra Stockholm, så Praha og tilbake til Stockholm! Jeg prøvde endre avreise datoen med bakgrunn i endringen men nei det fantes ingen bonus billetter ledig. Når jeg påpekte at det fantes ledige vanlige billetter som han kunne løse opp til revenue ble jeg fortalt at flyet var totalt fullt og ikke mulig. Hmm, rart at jeg da kan kjøpe billetter til samme avgang samtidig, nei det var noe galt med nettsiden min. Ringte på ny nå på ettermiddagen. Kom til en blid Danske (kan det ha vært Janni? som fikset ønske på et blunk. Agentruletten lenge leve T34 til kirsebær blomstring i DC Ha en strålende fredag alle bonusnisser
For en deilig fredag. Boller til frokost på kontoret, barcode bader i sol og snart er det helg. Fantastico! Det som ikke er like fantastisk er hvor lenge det er til neste reise.. 63 dager igjen. Og jeg har begynt på ny opptjeningsperiode. Alltid litt rart å se det stå 0 flights. God tur til dere som er på reise!
God formiddag fra Porsgrunn. Om en uke sitter jeg på SAS A350 til Miami hvis alt går etter planen. Siste ettermiddagsskift på jobb i dag før langfri. Hørt litt ymse om mat på SAS biz i det siste- ikke positive ting. Kan @ccurrahee legge ut et bilde av menyen tro? Antar bolaget bruker samme meny på alle USA flygninger? Ha en smakfull dag
Første dag på bortekontor etter corona. Ble en kort dag, men det kommer seg Sertifikat på gjennomgått infeksjon er bestilt, så da kan jeg sende e-post til sør-Afrika og si jeg er frisk. T-11 God helg når den tid kommer