God morgen Kroppen føles lett og fin...selv etter en lengre tur i marka igår. Idag blir det avreise til hytta , der beising står på programmet, etterfulgt av noe kjØLig drikke. Ha en fortreffelig dag
God fredag fra det Sørlandske, og på sas.no ser reisetilbudet slik ut: Våre tanker går til medmennesker i vårt dyre fedreland.
God morgen ifra Nordens Paris Føler meg sliten etter en dag med mye aktivitet igår, får se om idag blir litt roligere. Idag blir det litt jobbing, både i praksiss og i deltidsjobben Så ha en fin fredag
God fredag frå det austfinnmarkske! Dette startar bra: Tændis på radioen (forhåpentlegvis spelar dei fru Lindfors i dag òg), pandionkatten oppfører seg og det er spor av blå himmel ute! Det einaste som manglar er ein flytur i nær framtid... Heldigvis er det fleire gode reisebrev som blir forfatta her på forumet i desse dagar God helg, folkens!
Det er fredag i hovedstaden også! Yr ombestemmer seg hele tiden, men akkurat nå er det meldt opphold på Ullevål på søndag aften. Satser på at det holder seg sånn. Snart helg!
God formiddag fra tåkete Oslo. Etter arbeidsdagen er over bærer det til OSL og så på helgeutflukt med Widerøe til Brønnøysund. Dessverre ikke meldt det store været i helgen der heller så får nok pakke regntøy
God formiddag fra Værnes. Hverdagen slo hardt tilbake etter LH F, TG F, SQ F og Bali i 2 uker. Ferie er tingen, rett og slett. Heldigvis skal vi ut å fly igjen i dag, helgetur til Stavanger er jo helt grei overgang. Ha en god helg folkens!
God fredag fra Oslo. Siden bergensværet har slått inn for fullt denne helgen har jeg bestilt noen turer over fjellet utover høsten og så selvfølgelig heim til jul. Tappet EB-kontoen for en del poeng har jeg også gjort, men får heller være. Godt at det er ligastart i bundesliga og la liga denne helgen (fotball hvis @holmen eller noen andre skulle lure), for været innbyr ikke til så mye annet.
God morgen fra Drammen. Blir mini opphold The Hub, se om jeg får en kopp eller ei. God helg i luften som på bakken IF`ere...
God morgen fra rett utenfor OSL. Ingen flytur før søndag, da blir det BA til LAX via LHR. Prøvde meg på upgrade for Avios men det gikk ikke blir uansett 360 TP tur/retur og BA Gold fornyelse kun 4 mnd inn i kvalifiseringsperioden. Ble 25km i skogen i går, kjennes veldig godt i dag. Kona fant forresten noe henne trodde kunne være ett kompromiss mellom min hang etter GT og sjampis og hennes hang etter te når vi reiste hjem fra LHR på onsdag; Tror ikke jeg går med på den. God helg folkens.
Dette havner vel i samme gate som en tidligere kollega sitt syn på alkoholfritt øl: Alkoholfritt øl e det samme som å lur kroppen. Når æ drekk øl, drekk æ for å bli follj. En ska da for faen itj lur kroppen t å tru at den får bli med på ei fyllekule...! Vel, i nøden spiser kanskje Fanden fluer...?
Endelig (straks i alle fall) helg etter en brutal første uke etter ferien... Bursdagsfeiring på Sumo i går selvfølgelig og serveringsdamen visste hvordan man skulle håndtere SAS kortet. @Tore har nok oppdratt de på Sumo Jessheim bra. Eller inkluderte fødselsdagspresangene denne . Den bedre halvdel begynner å lære Ha en fortsatt strålende dag alle sammen