God ettermiddag fra det Sørlandske. Det ser ut som han Kristian oppe i Betmørt'nan ennå ikke har fått klarert tastaturet for Pandionkatta. Her kommer et forslag til hvordan han endelig skal få litt struktur på pelsdotten. Dere andre må fly forsiktig! https://www.facebook.com/events/1543445839090725/
Jeg hadde ikke tenkt meg på Rammstein, men Weezer spiller på Malakoff og Buktafestivalen i juli, så da ble det bestilt en tur til Tromsø.
Dyret har krevd at for å bli med på den slags kurs i manuelt arbeide er det flere vilkår som må oppfylles: - Rik tilgang til Westfaler-skinke - Daglig servering av fersk fisk, gjerne lettkokt - Alltid leverpostei -- helst grov og ovnsbakt - Fyr i peisen på alle dager kaldere enn +10 - Kun P1+ på radioen - Ingen kjeft, kun skryt dersom gemakkeier skulle få hjembrakt mus, rotter, spurv, ørn eller reinsdyr (kattefanget) Så vi får se om kattekreket blir tvunget av gårde på kurs... Men takk for tips!
Hahaha, med den slags traktering/oppvartning så forstår jeg jo hvorfor kattedyret okkuperer gemakkene dine
God formiddag fra LA. Hjemreisedag, BA byr på 747 upper deck til LHR, så 2D på en A319 videre. Rolig hjemmekontoruke neste uke blir det vist ikke noe av, må en tur til Asia. Frister litt a prøve Qatar og A350.
God kveld fra hovedstaden Så var det fredag og det føles jo alltid litt godt. Lite planer for helgen, men er hundepasser for opphavet som er på ferie så det blir nok en skogstur eller 3 med dyret så satser på at yr.no har rett i at det ikke skal plaske ned i helgen En grei arbeidsdag i dag ble avsluttet med bestilling av flybilletter til møter med jobben til onsdag, er noen uker siden sist man var på vingene så det blir nok bra selv om det dessverre betyr 06.05 avgangen til Kastrup Skulle vært ulovlig med så tidlig avreise Nyt fredagskvelden og god helg folkens
God Kveld Da er man tilbake på sofaen igjen etter rundturen til GDN, alt gikk akkurat på skinner eller mer eksakt vinger Ingen store begivenheter utenom første gang jeg flyr en Air Nostrum CRJ-1000, Spansktalende crew på vei til GDN, og Svensk/Dansk tilbake. Fikk ledig sidesete på 3 av 5 flyvninger Flyet på CPH-ARN ble 10 min forsinket fra CPH. Og med min allerede korte connection på ARN, 30 min I følge tidtabellen kunne dette bli litt snaut CPH-ARN skulle lande kl 18:20, boarding ARN-OSL skulle starte kl 18:20. Så når flyet fra CPH parkerte langt ute på en F gate kl 18:30 og Oslo flyet skulle gå fra Gate 7, var det bare å sette pris på at joggeskoa allerede var på plass Startet fra rad 22 kl 18:30 og var fremme ved Gate 7 kl 18:39. Da blinket det Go to Gate, så Oslo flyet var også litt forsinket Det var noe galt med scanner på gate´en så boarding foregikk etter avkrysning på passasjerliste Selv med en liten forsinkelse ut fra ARN til OSL klarte vi å lande til rutetid på OSL, og jeg rakk planlagt avgang med flybussen. Så da ble det 11 timer fra dør til samme dør Nyt en is i helgen folkens @Travellingalf, dattera di kan være glad hun får vannkopper i tidlig alder. Jeg fikk det som 15 åring og det var galskap med kløe, og mengder med utslett som en tenåring på sjekker´n ikke trenger God bedring ønskes, og håper dere får reist til Malta!
Ikke alle vilkår i traktementskravet blir oppfylt fordi innimellom står radioen innstilt på Radio Vinyl og ikke NRK P1+. I tillegg er jeg svært sparsom med skryt når dyret drar med lik hjem... Så vi snakker ikke akkurat paradisiske tilstander for pelsdotten!