Fredag ja......

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 14. sept 2018.

1. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,296
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra bartebyen
    Sykler til jobb i oppholdsvær, men regnklærne er med.....litt sånn trøndelag ;)

Hytta står på programmet etter jobb, ferdigsnekring av terrasse forhåpentligvis, samt litt forefallende.
    6 dager til neste flytur.

Ha en flott fredag :D:D

2. lMartin

lMartin Jeg var ung og trengte poengene! Moderator

Likes mottatt:
    6,312
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Mustache City her også! Tenker dette blir en kort dag på kontoret og tidlig helg. Fortsatt litt sliten etter Tromsøturen forrige helg :cool:

Ha en fortreffelig dag alle sammen!

3. Schlandy

Schlandy Veteran

Likes mottatt:
    4,667
    Bonuspoeng:
    113
    Godmorgen fra OSL, SK til Nice i dag og en hyggelig helg med gode venner venter.
    God dag og helg til alle

4. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,473
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sølvbyen.
    Ble vekket 0430 av hund med svært dårlig mage, detaljene utelates herved. Men det skal sies: Da er det vanskelig å finne gull i munn!
    Dagens distanse ble likevel fikset i det kommunale badekar. Nå er det beroligende kaffe, med tilhørende musikk fra BBC. Pasienten sover, og er tilgitt.
    Ingen flytur på kort eller mellomlang sikt, derfor rapport fra det indre idag.
    Ha en fin fredag og helg, fortrinnsvis uten uønskede hendelser, alle!

Last edited: 14. sept 2018
  5. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,657
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hjemmekontoret rett utenfor OSL, litt solskinn kan meldes.

Blir en flight i dag også, SK4124 til BOO. Har tatt @Eddie47 sitt sete 1D så håper det ikke var noe plan om å være på samme flight.

Helga nærmer seg med stor hastighet.

Edit; innenriksloungen på OSL er i kveld mer kaotisk enn noen sinne. Kunne sikkert gjestet inn noen men ville skjemtes over nivået.

Edit2; Softblock funket knall. Bare 2 ledige seter på turen. Guttetur i nord, med Jr next

image.jpg

Kristian, Stuttfeiten, Maraug and 4 others like this.
  6. Calling

Calling Senior Medlem

Likes mottatt:
    10,880
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra et solfylt Oslo. Har 2 transaksjoner på SAS MC Premium så langt i dag, og mer skal det bli :)

Stuttfeiten, Maraug, SAJblue and 3 others like this.
  7. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,767
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra hovedstaden!
    Det er fredag!

Dagen er litt hektisk, da jeg har vært hjemme under dyna i to dager. Da er det litt å ta igjen på kontoret..

Samtidig må jeg benytte muligheten til å hamstre litt poeng, så nå går SAS MC varmt på Expedia, da alle hoteller for de neste reisene skal bookes. Årskort hos Ruter er også innkjøpt.

Jeg fikk forøvrig beskjed på posten her om dagen at de ikke behandler kredittkort som kontantuttak lenger, så nå får man poeng for å betale ut pakker på posten også.

I morgen var det egentlig avreise til HKG, men den turen er utsatt med to uker pga Mangkhuts herjinger i Sørkinahavet.

Endelig helg! (om et par timer..)

8. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,509
    Bonuspoeng:
    293
    Skulle mer enn gjerne vært ute og flydd i dag, men det er en måned og 26 dager til neste planlagte flytur.

Hjemme har City Maid overtatt og ikke et sted å være, så jeg har rømt til hytten!

De sa nettopp på radioen at det har falt 170 mm regn den siste uken og at det ventes mellom 100 og 200 mm den neste uken. Og vi har hatt alle de regnsortene som Alexander Kielland skriver om i "Skipper Worse".

9. NilsernNilsen

NilsernNilsen Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    2,371
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag fra Hilton i Kuala Lumpur. Her er det afternoon tea i loungen, og om kun en liten time er det fri bar!

AD94BAB6-76AD-40FD-8B3D-1AB1397D0214.jpeg

10. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    17,987
    Bonuspoeng:
    293
    Frankfurt og lit avslapping etter frokost ...

ABDB69D6-F505-4796-B33E-1E46C9FDA102.jpeg

DanH, Kristian, Earl and 24 others like this.
  11. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,931
    Bonuspoeng:
    183
    Nice, very nice

Maraug and LN-FHU like this.
  12. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,159
    Bonuspoeng:
    293
    A6010E80-C4F9-460A-B8D2-37DC5BC0057A.jpeg Det er flere som har seg en snasen lunch :)

God fredag fra Høstsure Oslo. 5 dager igjen på jobb og drøye 5 døgn Til touchdown på LAX.

13. pineapple_juice

pineapple_juice Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    779
    Bonuspoeng:
    93
    God fredag må jeg si!
    Jeg sjekka tilfeldigvis CT-bookingen min i SAS-appen, og oppdaget equipment change på strekningen TG BKK-DPS. Opprinnelig satt opp med 777 med eldgammel biz-config 2-3-2. Nå står flighten oppført med 747. Gikk umiddelbart inn på Thai>Manage My Booking og fikk valgt sete 1A og 1K helt fremst i nesen! :)

Edit: nyeste F-kabin der altså (med mindre Thai endrer på flytypen rett før avgang...) Rimelig fornøyd med å få oppleve 747 før de pensjoneres for godt...

Attached Files:

14. anders82

anders82 Veteran

Likes mottatt:
    9,423
    Bonuspoeng:
    183
    Harrods med kona. Jeg venter bare på å få opplyst hva skaden er, men det blir mye eb-poeng..
    Ellers har hotellet Rolls-Royce til disp og det hjelper jo på :)

15. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,767
    Bonuspoeng:
    293
    Da er SAS MC brukt opp.:rolleyes:

Jorge, Eddie47, Stuttfeiten and 5 others like this.
  16. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    8,657
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Sandefjord. Idag er det ingen flytur på meg, men heller en tur til Skien for helgen.

DY388 venter på meg på søndag

17. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,159
    Bonuspoeng:
    293
    Hjelper både på shoppingen og eb-poengene?o_O

18. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,931
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra det sørlandske. Unnet meg en dag avspasering med skogsfugljakt i går. Var spent - både på fangstmuligheter, og om el-bilen ville bringe meg frem ;)... og ikke minst tilbake. Hadde kvalifisert fakir-avreise 5:30 ( ville være fremme i terrenget akkurat til det blir skytelys). Batteriet hold greit ( kun behov for ca 10 min etterfylling på hjemveien), og var ute i terrenget kl 7. Fasit for dagen: 1 orrhane (kylling)) og en voksen tiur ( 4 kg). Brunfuglen er fredet i terrenget. Dagskvoten fylt innen kl 12 :) Har nettopp bestilt hotell for meg selv og kollega for feltarbeid kommende uke, og i et anfalll av sløvsinn valgte jeg betale på hotellet:eek:. Jeg har kontaktet dem, og skal seff sørge for å få trukket beløpet på mitt SAS MC i dag. Skal også bestiille for feltarbeid den påfølgenge uken. Alle dere som sysler med saker og ting i luften får fly forsiktig!

19. TigerTravel

TigerTravel Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,209
    Bonuspoeng:
    93
    Aaaaahh... deilig med free-flow Solo og chips på OSL. #elskerSASloungen

20. SAJblue

SAJblue Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    947
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag fra Hovedstaden. Nå er arbeidsuken over, og en pils nytes på en passe brun pøbb. I kveld er det konsert med Åge Aleksandersen, tror det er 15. gang for meg faktisk. Så da får jeg svidd av litt kroner på SAS MC i dag i alle fall.

Ha en flott helg folkens!

Del denne siden