God ettermiddag fra toget til Gardermoen. Nå har vi akkurat forlatt lillestrøm. Boarding er ifg. SAS appen 5 minutter siden, så dette blir bra tight.. Kø i security nå så blir det vel neste fly på meg, gate A24 gjør det litt verre, det er vel tarmen som stikker ut bak loungen... Har heldigvis Plusbillett.. riktignok billigste sort, men man er da optimist?
Gud hjelpes!! Hele Bergen skal på tur Den nye terminalen er hjertelig velkommen når det åpner og et lite år.. Ellers er det goooood stemning og 3 ukers ferie på gang! Blir bra Ha en fortreffelig aften folkens!!
Ja når åpner den terminalen i BGO???? de har jo holdt på siden.....2009 å grave rundt Flesland. OSL blir ferdig lenge før BGO, hvem er det egentlig som holder på med utbyggingen der oppe?? Noen sosialister eller?
Det kan sjå ut til at eg har levd på ei løgn! I menyen står det François Montand, blanc de blancs, Jura France og det er nok den eg har fått servert i Plus. Eg legg meg flat.
Det ble byttet fra den Luxembourg saken til en fransk ca februar i år. Fikk begge på tur til LPA, skrev til og med en minitest på forumet et sted. Den nye er en bra oppgradering fra den gamle.
Var i HKG i 2015,ble ikke særlig imponert over denne byen,sure chinesere over alt,de er jo ikke særlige service vennlige der.Mat og drikke er ikke så gal pris på eller,men og shoppe merker er bare og glemme Men du for ha en flott tur for det
Neida, det er ikke Champagne, men det blir litt knotete med sprudlevin frokost . Dessuten, smakte godt .