Fredag morgen . .. kl 05:30 i Bankok

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 05. mars 2020.

1. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    19,703
    Bonuspoeng:
    293
    God fredag fra OSL innland, helgen skal tilbringes i Bergen. De har jo endelig fått en skikkelig restaurant :)

God helg!

Kristian, Earl, RoadKing and 5 others like this.
  2. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    9,047
    Bonuspoeng:
    183
    Edit 3: sitter ombord på SK4417 som skal ta med meg ned til Oslo. Hadde jeg sjekket inn bagasjen min på den forrige billetten så hadde jeg ikke kunne være med her, så flaks at den var sjekket inn på ny billett!

Nå håper jeg at det går fint nedover og at jeg rekker Trondheimsflyet SK362

Også har SAS justert flyavgangen mandag 30. Mars fra at flyet mitt skulle gå 06:00 til Zurich via København til at det nå går 16:10

Så nå mister jeg 10t i byen.. alt går som det skal ser jeg.. håper på noen gode meldinger fra SAS snart.

Edit:4 nå pågår det brøytingen og vi kan dra til de icing om ca. 15min. Så nå må snøen roe seg altså

Edit 5: Flyet står forsatt snøfast på TOS og kapteinen håper at det skjer noe kl. 15. Men nytt fly fra Osl til Trd er ikke usannsynlig nå

Last edited: 06. mars 2020
    Earl and drsyk like this.
  3. TravelManBiz

TravelManBiz Veteran

Likes mottatt:
    5,153
    Bonuspoeng:
    183
    I kveld skal jeg og kona på BAEC samling med 50 andre medlemmer. Dette er en samling for de som er BA Gull eller høyere. Det vil si BA Gold, BA GGL og BA Premier status:)

BA GGL (Gold Guest List) er litt som SAS Diamant, men gir selvsagt mange flere fordeler. Det beste er tilgang til Concorde Room og Jaguar service på LHR:D I tillegg kan man gifte et BA gullkort og 2 BA sølvkort.

BA Premier er samme prinsippet som SAS Pandion, men nivået her er også mye høyere. Vi snakker da først om spend på 1 million £. Men i tillegg må man være i en posisjon der man har kontroll på travel spend i et stort firma. Tror ikke jeg klarer denne altså:D:D

Men BA GGL står på min bucket list:)

Kristian, Earl, chrt and 4 others like this.
  4. Tore

Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

Likes mottatt:
    115,762
    Bonuspoeng:
    350
    Står at 4417 skal lande på OSL 16.53, så da kan du umulig rekke 362 til Trondheim?

5. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    9,047
    Bonuspoeng:
    183
    Blingsa. Det er SK4419 jeg tar. Men det blir forsinka fra Tromsø, så rekker nok ikke SK362

6. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    9,047
    Bonuspoeng:
    183
    Nå blir det de icing! Men blir nok et nytt fly fra Oslo ja

jgroneng liker dette
  7. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    9,047
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg ble booket om til SK368 og venter nå på å få kommet meg avgårde

jgroneng liker dette
  8. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    19,703
    Bonuspoeng:
    293
    Bergen imponerer med hastighet på mobilnettet. I år 2000 kom EDGE (Enhanced Data rates for GSM Evolution)..

C4A269A3-9614-4E6D-BFC1-3D72DB7FC6AC.jpeg

Men nå er det Vinyl, og så litt middag...

SAJblue, Sunnfjordingen, Earl and 2 others like this.
  9. TravelManBiz

TravelManBiz Veteran

Likes mottatt:
    5,153
    Bonuspoeng:
    183
    Nå er vi klare for avreise til BAEC Hawaii party på et Hilton hotell i London:) Jeg og kona har vært på Primark i dag og kjøpt oss Hawaii klær til festen:D Kommer bilder etter hvert, tror ikke før i morgen da. I kveld er jeg opptatt av å snakke om TP runs:p:D

Kona er ikke super fornøyd med en kveld med kun snakk om BA og fly, men hun overlever:cool:

jgroneng, RoadKing, Kristian and 3 others like this.

Del denne siden