God fredag fra OSL innland, helgen skal tilbringes i Bergen. De har jo endelig fått en skikkelig restaurant God helg!
Edit 3: sitter ombord på SK4417 som skal ta med meg ned til Oslo. Hadde jeg sjekket inn bagasjen min på den forrige billetten så hadde jeg ikke kunne være med her, så flaks at den var sjekket inn på ny billett! Nå håper jeg at det går fint nedover og at jeg rekker Trondheimsflyet SK362 Også har SAS justert flyavgangen mandag 30. Mars fra at flyet mitt skulle gå 06:00 til Zurich via København til at det nå går 16:10 Så nå mister jeg 10t i byen.. alt går som det skal ser jeg.. håper på noen gode meldinger fra SAS snart. Edit:4 nå pågår det brøytingen og vi kan dra til de icing om ca. 15min. Så nå må snøen roe seg altså Edit 5: Flyet står forsatt snøfast på TOS og kapteinen håper at det skjer noe kl. 15. Men nytt fly fra Osl til Trd er ikke usannsynlig nå
I kveld skal jeg og kona på BAEC samling med 50 andre medlemmer. Dette er en samling for de som er BA Gull eller høyere. Det vil si BA Gold, BA GGL og BA Premier status BA GGL (Gold Guest List) er litt som SAS Diamant, men gir selvsagt mange flere fordeler. Det beste er tilgang til Concorde Room og Jaguar service på LHR I tillegg kan man gifte et BA gullkort og 2 BA sølvkort. BA Premier er samme prinsippet som SAS Pandion, men nivået her er også mye høyere. Vi snakker da først om spend på 1 million £. Men i tillegg må man være i en posisjon der man har kontroll på travel spend i et stort firma. Tror ikke jeg klarer denne altså Men BA GGL står på min bucket list
Bergen imponerer med hastighet på mobilnettet. I år 2000 kom EDGE (Enhanced Data rates for GSM Evolution).. Men nå er det Vinyl, og så litt middag...
Nå er vi klare for avreise til BAEC Hawaii party på et Hilton hotell i London Jeg og kona har vært på Primark i dag og kjøpt oss Hawaii klær til festen Kommer bilder etter hvert, tror ikke før i morgen da. I kveld er jeg opptatt av å snakke om TP runs Kona er ikke super fornøyd med en kveld med kun snakk om BA og fly, men hun overlever